2024. május 11., szombat

Pihenj,ha tudsz


Elkészítettem az Apák napi piknik feladatomat.
Szerintem nagyon jó lett.


És akkor jöhetett a hétvégi pihenés:merthogy még le kellett mennem,hogy lamináljanak,elfogyott a wc papír😁,aztán főznöm kellett és takarítani és pakolni mert minden káoszos,Anyutól elhozott doboz,tárgyak itt-ott aminek még nincs végleges helye.
Szóval pihentem😊-ja nem.

És rosszullettem.
Éreztem hogy a szívem rakoncátlankodik megint...
Nem akar egyszerűen dobogni.

Akkor most elugrok,hopp BKK val egy plázába és keresek egy "online fodrászt" aki ott és azonnal készít egy emberi külsőt nekem.
10 éve így néztem ki feldobta a Facebook emlékként.
Hát rögtön lett motivációm miért ma menjek fodrászhoz.

De még semmit nem pihentem!





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése