2024. május 7., kedd

Éld túl a napokat.....!

Nálunk a munkahelyemen az van,hogy ültetünk,értelmetlenül teszünk -veszünk,kapkodunk a gyerekekkel,egyik dolgot még nem fejeztük be de már a másik projektben vagyunk,értsd is így projektben.☝
Fülünk,farkunk lóg,de csináljuk.Ülteted a virágot lefotózzák,újságba kerül,Facebookra kerül és másnap már a virágnak semmi jelentősége,ott hervad el.
Ahelyett,hogy mászófalakat építenének,mozgásra "kényszerítenék" a mostani fiatalokkat!
Elkeserítő az oktatási rendszerünk,nagyon elfáradok,kimerülök napi szinten.....

Lehet nálam magasabb a mérce de nem is adom alább és lehet,lehet bizony,hogy magamhoz MÉLTÓ munkahely kell!
Semmi,értsd így semmi nem jó a mai szülőnek.
Ma eltöprengtem igazán:én ennél százezerszer több vagyok!
Jóga órát tartottam,kettőt.
Már ott is nehezen tartható a gyermek figyelme és csak idővel tudom őket lecsendesíteni a "napi zajból".Viszont ott még abban a közegben rengeteg szeretetet kapok!Az az irány az ami az én utam!

Óra eleji kép,így üdvözöltük egymást:mindenkitől kaptam ölelést!!!
"Olyan jó illatod van"-mondták!
Ha ezek a pillanatok nem lennének én már nem tudom hol lennék!!!!

Pizza a sütőben,én készítettem a tésztát,mindent.
Holnap nyitom az ovit,elvállaltam más helyett,mert ilyen aranyos vagyok ...-csak közben szétesek.😊

Közben megyek a 2 szárítóm tele van le kéne szedni,vasalni kell,6 nap és életem első repülése lesz de még semmit,értsd így semmit nem készültem rá!
A fodrászomnak egyetlen időpont sem jó amit én írok így lesz egy odamenős és azonnali adhoc hajvágás,vasalás és ennyi a fél éves tuning....

A lakás szalad,mert Anyum holmiajait-sokat-átköltöztettünk budapestre és azoknak hely kell....talán új polcok is....a csapom beadta a kulcsot,új csap kéne....és közben ovis tablót készítek,mert bizony az is kell,Szülői elégedettségmérő szintje szerinted??Pedig irtó cuki és ötletes és óriási munkáim vannak benne!No de fel a fejjel,én beletettem Apait-Anyait és ez a lényeg.

A vérnyomásom aránylag rendben a pulzusom nem tudom feltornázni...-este ennél is kevesebb a pulzusom,lefekvés előtt meg alig,no de nincs ezzel baj-mondja az orvos.
Végülis júniusban műtenek is-talán fel sem ébredek az altatásból?Csipkerózsika álmát alszom akkor😉
No de probléma az nincs,ha jelzel sincs,mert MINDEN RENDBEN😎

no megyek megsült a pizza és jöjjenek a teendők,sorra......19 ó 49 perc...
Induljon hát!!!
Fejfájás.beveszek egy bogyót,és no probléma!Ez is olyan:MINDEN RENDBEN-csak bírd ki!😏
És,hogy ne csak nyafogjak és az legyen na ez nem tud mást csak panaszkodni:

Van ami rendben van és ez a következő életperiódus lesz,újra szívemvágya teljesül:MOTOROZÁS!!!💝
Mert mindig legyen B verziód!!!!










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése