2024. május 8., szerda

Csak úgy mellékesen:acut fülgyulladással

Az oviban nyitós voltam,megtarottam egy tornát és 13 órakor szaladhattam az sztk-ba mert a fejfájás egy kisugárzás lehetett tegnap,a füleim begyulladtak.Acut fülgyulladásom lett a sok baci miatt....2 órát vártam a soromra,de kellett az antibiotikum,mert 5 nap és megy a repülőm....Kell,hogy gyógyuljak.
Sztk-ból hazarohanás mert éppen látogatónk van Kölnből és még jó lenne találkozni.Sikeres találkozás és onnan újra metrózás át Újpestre mert megbeszélt találkozóm volt és a barátnőm is átugrott.
Este 21 órára értem haza,gyógyszer be,ágyba be és alvás.
Most cseng-bong a jobb fülem,nem éppen van jól,de nem irattam ki magam táppénzre,az orvos pedig javasolta.
Este gyógypedikűr,már alig várom,nagyon zsong a talpam is.

És megint majdcsak este lesz....
Mindenkinek akinek fáj valami....jobbulást kívánok!!!

Lánykámnak angol érettségi ma!Óriási szorítás,és mindazoknak akik hasonlóképpen ma vizsgáznak!!!
Szaladás dolgozni...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése