2024. május 26., vasárnap

Szem műtét -évek óta zajlik az időpont egyeztetés...

ELHALASZTOTT SZEMMŰTÉTEM ....PÉNTEKEN HÍVTAK A KLINIKÁRÓL,HOGY BEZÁR A MŰTŐ JÚN.19-E UTÁNI MŰTÉTEKET LE KELL MONDANI AZ ENYÉM JÚN.20-A LETT VOLNA....
Következő időpont aug.27.persze ez az időpont azért lett így kiválasztva tavaly hogy zár az ovi és szabin leszek.Erre eltörlik és mondtam nekem nem jó az aug vége és év közben sem engednek el 2 hétre....
Igy visszahívtak és július 09-lett.
Elfogadtam.
A vizsgálatokat már most végzem az altatás miatt így örülök,hogy végül lett időpont.
Valamiért így kellett lennie.
18-án nyaralás van befizetve,mikor először műtötték a szememet akkor is rá egy hétre nyaralás volt foglalva elmentem és steril szem tapasszal voltam ott,a vízben is.Hát ez most sem lesz másképp,kalóz nyaralásunk második felvonása lesz😊

És július 09-én alszom egy nagyot mikor altatnak,na az az egy óra igazán pihenés lesz mert senki nem zavar meg benne...

Egy hétig vakond üzemmód mert a fényt ki nem állhatom majd és nyúl szemem lesz és nem emelhetek semmit és kímélő üzemmód..
Még nincs erre emberem aki velem lesz,de biztos megoldódik:)



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése