2024. május 10., péntek

Lásd magad kívülről

Az egyik Főnököm elküldte a fotót ami munka közben készült rólam,hogy lássam magam kívülről is./A többieknek is küldte/
Közben 100 gyereknek mondtam el a feladatot mert projekt nap volt az oviban.
És közben gyászolok és még 3 nap és indulás repülővel de még nincs semmi összekészítve ,nem voltam fodrásznál....acut fülgyulladás és hasmenés-na ez nem látszik a képen...
Kívülről látni valamit és belül megélni valamit.
Akkor vannak jól a dolgok ha a külsőd találkozik a belső békéddel.

Kaptam ma egy ovisomtól pipacsot.és ez azért fontos mert vágyam teljesült.Mindigis akartam az út szélén szedni pipacsot de mivel mindenki bagatellnek tartja,hogy minek nekem az a pipacs...így nem állt meg senki az út szélén egy szál pipacsért.Egyik ovisom ma oviba jövet egy csokor pipacsot nyújtott át.-ő nem tudta az én pipacsos történetem!
Lepréseltem egy könyvben,mert ugye hamar elszárad ha nem a gyökere tartja.
Így elmondhatom,hogy teljesült a vágyam-💝

Aztán jött a Földgáz MVM mérő leszerelésről a tájékoztató,időponttal.
Pár hete új szerződést kötöttem,mivel még a gyerekek Apukája nevén volt a Gázszolgáltatás és át kellett iratni.Az új  szerződésem megvolt,erről tájékoztatást aznap kaptam,hogy kész mikor kiküldték a leszerelés időpontját.Mikor olyan nevére érkezik levél aki már sajnos nem él,akkor megáll az emberben az ütő.Mire rendezem a 2 Szolgáltatóval a félreértést a hajam elmegy közben,mert a cégek elvárják,hogy az ügyfél mindent patent módon tudjon és azt is tudnia kell,hogy ez nem egy cég hanem kettő és az egyik igazán független a másiktól....És sorolhatnám,mert az átiratás nagyon nehezen ment az EON-nál is.És fontos is átiratni a halálozás után minden számlát mert van egy türelmi idő amíg várnak az új szerződőre és ha nem lesz akkor 5 napja marad az embernek vagy jönnek és borsos áron kikötnek majd ismét borsos áron visszakötnek órát és a munkadíjak!!!!

Minden napra van izgalom,aggódás,és történés.

És a pulzusom még mindig a régi....alig....









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése