2024. május 22., szerda

Otthonom a mindennapokban

A munkahelyemen ezerrel megy minden program.Az egyiket be sem fejeztük de a másik projektben vagyunk.

Minden évben szoktam terepasztalt készíteni a gyerekekkel,és nincs rá időnk!
Nincs rá időnk.
Programhegyek.

Mennyire másképp gondolkozom én....

Ma mondott fel egy Kolléganőm....
Sokmindent von maga után.
Nem lehet tudni hol kezdek szeptembertől.
Bizonytalanság vesz körbe-nagyon elszomorodtam.

Annyi adminisztráció van alig győzni,ballagás,előkészületek,nyitom a héten az ovit,Anyum lakását megyek pakolni Nővéremmel,Párommal,hogy üres legyen már péntek délután ülök a buszra a 220 km-eremre.És nem lesz hétvégém.
Azt se tudom merre az előre!

És közben a Dédimamink nincs jól,nagyon aggódom Érte!💝
Gyújtottam gyertyát az itthoni szentélyemnél,mert erre ráérek,minden nap.

Ja a gyertyagyújtás után szociometriát gyártok.
Fránya határidők.....
Ja igen,hogy lejárt a munkaidőm??
Gyerekek között ilyeneket nem lehet csinálni így minden egyéb jön haza velem.
A május nagyon brutál amúgy is,rengeteg határidős és szülős tájékoztató....
Ja igen én készen leszek határidőre.
Mert megtanítottak munkabírásra és erősnek lenni.
De így 50 év fele már kissé fáradok....
Lehet,hogy picit lassítani kéne mert a szervezet fogja azt mondani itt ennyi volt és ne tovább!

Felmondott a Kolléganőm ma-milyen igaza van💝
Mert lassítani és lépett!🙏

Itthon fut minden,szerencsére a nagy gyerekeim lassan-lassan idomulnak a tényleges nagy vagyok-hoz.
Már nem roppanok össze ha nem tudok főzni.Ma sem tudok ennyi beadandó mellett,de alapanyagokat vettem és finom epret is💝
Indulás a szociometria táblázatához!!!!


 

1 megjegyzés:

  1. Moje ime je TEREZA i imam svjedočanstvo o tome kako sam doživjela ponudu kredita od 35.000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu što sam naišao na gospodina Harryja Bryana, izvršnog direktora SMART LOAN FUNDS, oni imaju sjedište u Americi, a također rade u svim europskim zemljama. Savjetovao me kolega i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da koriste njihove usluge kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte (smartloanfunds@gmail.com} WHATSAPP: {+385915134516} Brzo kontaktirajte danas i dobijte vaš zajam od njih po stopi od 3%. Obećajte da ćete reći ljudima i podijeliti s njima njegov dobar rad nakon što dobijete zajam. ;.,,,.,./.

    VálaszTörlés