2024. április 30., kedd

Betegségem-megpróbáltatásokkal

Még mindig Anyák napja, szívemben,lelkemben készülök....
De ugye tudjuk ez más Anyák Napja lesz!

Az éjszakám szörnyű volt,3x voltam kint...és nemtudomhány zsepit fújtam el,a szemembe csorog az orrválladék,de elég sok gyógyszert magamba tömtem,hogy ma így lábon legyek és megint letoljam a napot.Ma jó,hogy nincs munkanap!Van Isten és most ez ajándék nekem,hogy nincs még 21 gyermek is a felügyeletem alatt akinek 1/3-a beteg..Ja igen,persze hogy adtak belőle de ez nem is számít amikor szóvá teszem hogy remélem az éjszakai köhögése nem ilyen a gyereknek...Akkor a szülő azt mondja"Hát,ez igy van,ez ilyen..."-és elmegy dolgozni rám hagyva beteg gyermekét.
Mikor a Főnökömnek mondom hogy Animátor vagyok ebben a rendszerben akkor próbál helyesbíteni hogy á dehogy,mire én megerősítem,hogy de-de a Szülő kis Prüntyőjét berakja a rendszerbe én minden szolgáltatást teljesítve kiadom a rendszerből.Erről szól a napom.És az óvónőség?Hagyjuk.

Hoztam haza 2 felülvizsgálati pár oldalas nyomtatványt,hétfőre kell.
Itt van előttem a félig kész ballagós tabló snicc...csinálni kéne....
Van egy kosaram a teendős papírok sorakoznak ott abból is kéne párat a megvalósítás felé vinni,határidős is van közte.

Május az a pedagógus kipurcanós hónapja.
A fodrásznak írtam mennék.Ő írta nem jó az időpont.Évente egyszer szánom rá magam és akkor keresnem kell más alternatívát.

Begyógyszerezem magam és irány a konyha,főzök valamit.
Nemtudommikorengedhetemmegmagamnakazthogycsakmagamragondolok!

Betegnek sem tudok lenni mert most a Kolléganőm aki helyett nyitottam ő már nem jön dolgozni ő kipiheni a betegségét én?Hát én már nem tudom mert egy beugró ember van aki így helyette megy dolgozni így én esélytelen,hogy otthon maradjak,tehát lábonkihordásleszmegint....
Mindig van aki betegebb mint én,én betegnek sem tudok lenni!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése