2024. április 21., vasárnap

Változókor küszöbén

Ennyi változás így 50 éves kor fele és mennyi elvárás van irányunkba amit teljesíteni kéne..
Nincs arányban a 2 dolog.
Ahogy idősödünk úgy kéne egyre kevesebb teendő az embernek,mert átalakulunk és a szervezet durván jelez.
Nem véletlenül vagyunk fáradtak.
A szervezet nem bír kompenzálni.
Beígérhetnek teljesítménybért ha nem fogom bírni.Nem bírom?Nem vállalok.
És enni,inni,picit létezni tudok.
Ha nem lesz dőzsölés?
Soha nem is éltem úgy.
Egyetlen dolgunk van.
Vigyázni magunkra,a kis motorra,a szívre.
Tegnap csak vasaltam és hiperventillált a szívem,picit meg is kellett állnom,mert jelzett a szervezet.
Talán nem kellett volna a szombati napba belecsempésznem egy kis anyák napi ovis készülődést?
A pihenőnap az pihenőnap.
Már van program írva jövő hét szombatra amin ajánlott a megjelenés.
Hát én hétvégén temetőt látogatok,főzök a családnak és picit szusszanok.
Kérdezem én:Lehet?
Persze,hogy lehet.
Egyedül az én döntésem.
A pénz rossz értékmérő.
Többet ér a test pihenése mint a kifacsart testben létezés.
Én mérlegelek.
A fenti tünetek nagyon sok problémája már jelen van nálam.
Az elkövetkező 20 évemben kb ennyit adok magamnak,szeretnék nagyjából jól lenni.
Egyedül rajtam áll.
Csak mondom,aki ennyi idős kb mint én:nem éri meg a pénzt hajszolni!
A család örül ha finom az ebéd.
Ennél nagyobb öröm nincs is!

A Fiam mágnesei a hűtőn.Utazik,világot lát,tapasztal.Ő teszi jól.
Élményekkel él,ez beépül,ettől lesz teljes,egész ember.


Reggel sírtam ezen az üzeneten annyira jólesett.
V néni annyira figyelmes!
Most Anya-pótlást érzek ebben nagyon erősen.
Mert Anyum már nem tud segíteni szépíteni az erkélyt...

Csodaszép szín-foltja lett az erkélynek és mindent nagyon köszönök V.néninek💝

Megyek főzni a családnak és este színház lesz.
Barátokkal.💝
A belvárosban.

Jövő hét is nagyon sűrűn betáblázva de nem az összeesésig!
Egyébként nekem nem is bír a szervezetem többet.Ha én nem vállalok valamit azt okkal teszem.

Tegyél Te is igy!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése