2024. április 7., vasárnap

Megérkezés,"csillaghullás"

Reggel még a fenséges reggelizéssel indítottunk.

Amíg Nővérem a dohányzást bonyolította-mert le kellett mindig menni egy megadott helyre-addig azért volt nézelődés egy szomszédos szobára,ahol extra szolgáltatás is van,persze dupla pénzért!

A kávézóban extrán finom kávét szolgáltakl fel,persze Frei Caffe💝

A wellness illata és párája nagyon fog hiányozni,szeretem a meleg jó vizet,hát most egy darabig mellőznöm kell...

A sütiken extra virág díszités volt.

Az előételem...én Sajtországba szívesen költöznék😉

Teknősbéka figyelés is volt,hát nagyon kis édesek és a kert csodálatosan kialakított és rendezett.

A csepegtetett kávét mindig ki szerettem volna próbálni,hát most volt időm elkortyolgatni a koffeines minden ízével együtt.
És hazaértem.Metrónál....

Indult a mosógép,a tusfürdőm belefolyt a neszeszerbe és minden ragad....😓
Nagyjából kiürült itthon a hűtő megyek vásárolni és pakolás.
Mondhatni a csillagok lehullottak,a 4 csillag minden kényelméből a valóságba csöppentem😊

Nővéremnek köszönöm💝🙏 a lehetőséget és remélem Ő is csak pihenni fog ha hazaér és kipihen engem is😉


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése