2024. április 1., hétfő

Kicsi aggódás kicsi pihenővel ami kényszerpihenő is

A Húsvéti Nagy Asztal-nál jóllaktam.Már azt megelőzően a wellnessen is és igazán picit megterhelődtem.Talán híztam is.Ma szúr a szivem ahogy szokott.Olyan időszakos de anginapectorisos.Gyerekkorom óta érzem ezt időszakosan...most nagyon rossz....

IGY MA KÉNYSZERPIHENŐZÖM.


MARADÉK ÉTELEKKEL...

OLYAN SEMMITTEVŐS NAP.

BÁR TEGNAP ÉS ELŐTTE A MOHÁCSRÓL.HOZOTT FÉL BUSZNYI MINDENFÉLÉT PAKOLÁSZTAM EL.-Anyutól hoztam Emlék...Örökség...Tárgyak...Ezt hogy lehet nevezni???

És igen a szív meghasad közben😥.

Aztán megy a mosógép...

Anyu ruhái olyan öblítőillatosak❤A szivem itt is hasad Anyu-illattól.


A mosógép csak megy...az itthoni kb 2 naponta induljonamosógép programja.

A szomszéd nénitől V.nénitől.kaptam iszonyatos mennyiségű Konyha magazint.

Na pihenőnap.

Ülve átnyálaztam.Mindet.

Mindig szúrt a szívem igy nem volt mászkálás.

M 12 órázik.P csak akkor jön ki a szobájából ha éhes.Azaz nemigen.

Igy magamra kell figyeljek.Mindent időben elcsípjek.

Nem jó egyedül élni...de éppen L Anyukája kérdezte meg tegnap tőlem hogy házasság??

Hát...egyelőre úgy néz ki marad a magamrafigyelés vénségemre.A Sweet-Sneck blogban majd még picit írok erről.

Szóval lett sok recept..jobbnál jobbakat sikerült mentenem az újságokból.

Közbem gyertyázok.



Aztán hogy körómrendezés is legyen...fájós talpam,körmeim-mert bizony fájnak.Rendbe kell tenni...Nővéremnek irtam Cukormentes málnaszörp.És nevet🤣Pedig szúrós szívre nem tenne jót az alkohol.És hát nincs is itthon🤔😥
A talpam körmöm 8-an teszi rendbe a gyógypedikűrös...Alig várom a szakszerű gondozást!

Holnap munka.
28 gyerek befizetve...
Túlélésre játszom🙂🙃
Valami lightos holnapi menüt összeütök.És pihenek tovább.
ELVÉGRE PIHENŐNAPOT TARTOK!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése