2024. április 13., szombat

760 km 2 napra

Utazás este,érkezés későn,a hétvégén 440 és 320 km-t teszek meg,nagyjából a 760 km mindenképp meglesz.

A nappal összemosódott az éjszakával....
Anyu lakását kell,azaz nem kell,szükségszerű ki/elpakolni,oda/eladni és ami a velejárója azt senkinek nem adnám oda...

Kaptam tuning kávét,de ez a kávétól oly messze van,így csak a fáradtság maradt,esik le a fejem,pedig csak 440 km van kipipálva.

Anyunál mindig sok-sok,azaz rengeteg virág volt,most egyetlen egy sincs!
Sok-sok pityergéssel pakolásztam,és a nagy csönd valami borzasztóan szomorúvá tett.....

Megtaláltam a születéskori kórházi karszalagomat,💝.

A virágos naptárat még decemberben vettem,minden hónapban legyen virág...tudtuk,hogy bekövetkezik,de nem gondoltuk,hogy január elején....így a virágok ott vannak az idei naptárban,de...a virágot a sírra visszük már....
Beírtam,hogy Nálad jártam a mai napra.....

Más pihen,élvezi a jó időt,főz,jön-megy,partizik,én:gyászolok.
Erős a gyász folyamatban most ez az időszakom.

Holnap Dédimama látogatás...-Dédimama nincs jól....
Reggel Tamásiban kezdés,a sírnál..Tervezünk egy étterembe is elmenni,de előtte egy kápolnát is útbaejtenénk ha időnk engedi...

Sűrű hétvége....
M szerencsésen landolt,a cukorbetegsége és a Barátja kíséretében,így hármasban vannak.😊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése