2024. április 26., péntek

Mexikóba mentem

6-kor indultam dolgozni....
Mexikó.
Inkább oda mentem volna.
Istenem nem sokáig lesz erőm a munkámhoz!!!!
Ma a Főnökömnek is elmondtam a gondolataimat,annyi de annyi a probléma hogy én nem óvónő vagyok hanem egy titkárnő aki a problémákat igyekszik megoldani.
Animátor vagyok egy wellness központban ahol a Szülők kényes kéréseit teljesítem és a nap végére a rendszerben valami történik és egy aranyos cukimiki gyereket akar kapni a szülő akinek már teendője nincs hisz evett ivott szórakozott és bizony az emésztése is rendben már mert időben annyit vannak velem hogy azt is el tudja intézni!

Szerintem én durván kiégtem és most egy hét táppénz kéne nekem egyébként lehet el is kell mennem mert nem bírom tovább,azaz az idegrendszerem.

Intézem a műtétemhez szükséges vizsgálatokat.
Időpontjaim megvannak,már csak el kell majd menni...

Még mindig azt mondom Mexikóba kellett volna reggel mennem.

Ha tovább tartana a hét én biztosan holnap nem tudnék menni dolgozni!

Anyák napi dalt találtam a gyerekeknek picit hangolódjunk..
Hát olyan csodálatosan szép-Molnár Orsi-Kevés a szó,hogy mélyről végigbőgtem a gyerekek között.
És meglepő de csak 2 gyerek szeme lett könnyes,a többi közömbösen nem vett róla tudomást.Döbbenet,hogy érzelem sincs a gyerekekben...


Pénteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek délután.
Nagyon vártam már!!!!🙏

 

2 megjegyzés:

  1. Neked nem egy hét táppénz kéne hanem 2 hónap

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óráim akadtak a pihenésre és sokszoroztam a fejemben ezt ami a szívemig is elért.....mert nagyon jó volt az élmény!!!

      Törlés