2024. április 24., szerda

Dönthetek

Dönthetek: Szombaton Rudas Gyógyfürdő vagy Ovival Futókörök-ön való részvétel Óvó néniként...

Döntöttem.

Aki ismer tudja😊

Szülinapi ajándékként kaptam egyébként és persze,hogy ezt a lehetőséget nem fogom kihagyni.

Amúgy is zombi vagyok.Nem érem utol magam.Az oviban annyira elfáradokhogycsakna.....

Ez már nem az a gyerekanyag mint pár éve...

Óriási enegriát felemésztő napjaim vannak.Egyik tevékenységet be sem fejezzük és már a másikban vagyunk.

Ma is dönthetek:Befekszem a kádba és relax vagy konyha és főzés.
Hát itt nem választhatok.

Ma vettem P-nak laktózmentes kürtős kalácsot mert azt szereti.És azt eheti is.A lakótelepünkön készítik a legjobb kürtöskalácsot!

M-nak holnap névnapja,második neve napja Márk ő cukormentes valamit kap,kinek mi jár az érzékenysége alapján.

Én az vagyok aki mindent eszik és azt amit ők nem esznek meg.

Ma kaptam egy felszólitó levelet hogy kikötik a földgázomat és meghatározták a határidőt is.Mivel még a gyerekek Apukája nevén volt a számlalevél....és így egy levél érkezik semmi más csak kikötik és ennyi.
Szomorú hogy sokadszori megkeresésemre sem sikerült a nevemre írniuk a számlalevelet és ma kértem járjunk a végére.Ha és amennyiben még időben beküldöm amit kérnek akkor talán megsemmisül az időpont a kikötésre.Olyan de olyan mérges vagyok.És mióta nagyon egyedül intézek mindent már meg sem lepődök az lenne a csoda ha valami jól működne nálam./ja persze elintézem és s.o.s megküldöm nekik amit kérnek mert általában a kiborulásom után nagyon-is-el tudok mindent intézni/

Itthoni ez-az dolgok is vannak amiről nem írok és nagyon de nagyon megviselnek és nem tudom mikor mondja azt a szervezetem hogy eddig és ne tovább...Néha azt érzem nem bírom tovább!

Ma a fekete háttérképemet kicseréltem a saját fotómra,ezzel is tudatosítom magamnak hogy nem ragadhatok benne a gyászban.Megtörtént és nem felejthető de az élet halad tovább,és nemhogy halad de el is szalad mellettem....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése