2024. április 15., hétfő

Mindig van valami....

Reggel találtam a neten...azaz szembe jött velem.és egész nap motoz a fejemben,hogy ha Ő megoldja így...hát nekem se legyen sok kifogásom erre -arra....


És megoldotta💝

M gépe most szállt fel,és itt vihar készül Pesten,a gép még órák múlva érkezik.A vihar addig???
De nem is merek belegondolni....
Mindig örökös izgalom....

A lábamról még nem írtam-talán csak néha megemlítettem.
Voltam már sebészeten...

2 éve járok gyógypedikűröshöz.

És nem jutunk egyről a kettőre.
Hétvégén nagyon-nagyon fájt az ujjam,körmöm-már magam sem tudom mim-és annyira hozzászoktam a fájdalomhoz,hogy azt hiszem ez a normális.Már átlépte azt a küszöböt a fájdalom amit elbírok így elmegyek újra orvoshoz.

Mindig van valami...

És még mennyi minden....de bele sem kezdek!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése