2024. április 7., vasárnap

Wellnesszáró

Reggeli én-képem nagyjából. ez lesz....
Nem vagyok túl jól a nagyon jólét engem nem regenerál hanem "megbetegít" azaz jólesik a kefír,a zöld tea és kb ennyi.A beevés és a túlpihenés okozott némi nemjólérzem magamat.
Gondolkozási lehetőségem sincs hogy nem megyek dolgozni,mert  szinte nincs ember holnap aki dolgozni tud😓
Zöld teázom és regenerálom a gyomrom....
Én nyitom az ovit-megkértek persze hogy elvállaltam😊
Értekezlet is  lesz aztán rohanok a gyógypedikűröshöz aki a sajgó talpamat rendbeteszi...
Aki csillagos wellness után így jár annak tanulsága van:mértékkel egyen akkor is ha tálcán kínálják a finomabbnál-finomabb ételeket.
Holnap Air Fryer-ben elkészíthető ételeket vettem,képtelen vagyok illatos ételeket szagolgatni most így elmaradt a főzés este.

Nagymosás indult 2x,de ez belefér még wellnesszárónak😉

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése