2024. április 2., kedd

Pár hét,pár nap,ma és holnap

Pár hét,és látom ezt a csodát,de addig még pár hét ez meg az itthon:)

Pár nap és Nővéremmel wellnessre megyek.Aligvárom!



Pár nap és valaki összerakja a ma érkezett bögrés vagy fűszeres polcaimat,még nem tudom melyiknek lesz nagyobb esélye,mert hát elég pici a polc élőben,mint amit én elképzeltem....

Ma már dolgoztam.
Semmi vész,elég jól alakult a nap.
A gyerekeim délelőtt bejöttek csak úgy a szobámba és kb 30 percet beszélgettünk.Utazásról leginkább,de jó is volt és ez már nálunk ajándék ha a másikra szánunk időt,azaz minőségi időt együtt tudunk tölteni.

Mamikánk aránylag jól van,Nővérem volt ma bent nála a kórházban.Ez is a jó hírek közé tartozik.Amikor azt mondja felöltözött az antihalál ruhába és indult.Nálunk ez annyit jelent,hogy Dédimama demens.És nem tudja Anyu halálát,tehát ha mamihoz megyünk látogatóba akkor a ruhát úgy választjuk véletlenül se menjünk feketébe!Ez akkor az antihalál ruhába öltözés.Az ember már kínlódik,és olyan dolgokat talál ki a Másik érdekében,amit életedben nem gondoltál hogy egyáltalán valaha eszedbejut ilyen.
De megteszed.Másért.Magadért.

Itthon elkezdődött a fejben összerakni a 4 nap menüsorát mert ugye 4 napig lehetőségem sem lesz a főzésre....Aki wellnessezik nagyon jól fog lakni,az itthonmaradottak sem maradhatnak éhesek😉
Azt hiszem ott legkevésbé nézem a CH-kat.Most nem.



Csak párat képernyőfotóztam.

Lehetetlen,hogy ott számold az ételek CH-tartalmát,cukortartalmat...azaz picit lehet óvatosan,de azt meg már a magunk érdekében.Hajlamos vagyok a beevésre ilyenkor,de akkor órákig nem jól vagyok és annyit meg nekem nem ér.Picit kell a tudatosság!
Holnap délelőtt vásárlás -már készülve a hétvégi menüsor főzésre.
Aztán délután munka.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése