2024. április 22., hétfő

Fókuszálj arra ami fontos

Ma készítettem volna pár új fotót!
Ez a fotó akár lehetnék én is,minden szempontból...😊

Oviban dolgozom de néha nem tudom,hogy futószalag munkás vagyok,vagy managmant-nél profitot termelek.Ja,a gyerekek is a rendszerben vannak???
Hát néha magam sem tudom fiú vagyok-e vagy lány.
Ma megállás nélkül volt teendő
A gyerekek kérdezték milyen nap van ma?
Én mondtam NAGYON HÉTFŐ!És így értve!

Annyira nem arról szól az élet mint amiről kéne,hogy szóljon.
Kirakat.Fotó,posztok.
Ezzel van tele minden.Igen,jogos,5 blogom van!Nekem ez mind az 5 téma egy terápia!
Nekem írnom kell,mert ha nem tehetném....Nagyon rossz lenne nekem!

Hazafele bevásárlás,azért főzni sem árt!
De olyan fáradtvagyokhogycsakna...
Hol van még a NAGYON PÉNTEK??!!!

És Sweetmami amikor nem jól van lakástuningol és bizony ilyenkor nekiindulok takarítani is😓
Tegnap este Barátnős színházlátogatás volt,L is elkísért😉


A Dzsungel Könyve darabot néztük meg.
Nagyon későn hazaérni sem olyan szokványos számomra,tényleg átalakul már az ember 50 fele...
De igyekszem és pontosan az első képkockát kell követni:a negatív dolgokat nem kell befogadnom csak azzal kell foglalkozni ami beépíthető az életembe,ami nem lényeges abban nem részt venni és nem időt szánni rá,így tudok csak energiát nyerni az én koromban!🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése