2024. április 29., hétfő

Penthouses

Anya-rajz.


Ez pedig én Anya-ként.
Még a liftben nem sok bajom volt,de pár percre rá valamit éreztem a torkomban és már Neocitránnal és gyógyszerrel vagyok....pedig holnap bevállaltam más helyett a nyitósságot mert az Illető nincs jól.De már én sem vagyok túl jól.....No de mindegy is,előbb jöhetek haza legyen ez a fő motivációm,bár még megtartok délután 2 komplett jóga órát és csak úgy lesz pihenés...

Az Anyák napi kis megemlékezős napunkba becsempésztem Anyut/A Párna az Övé volt/Kolléganőm végig segített mert ő volt bent a Szülőkkel,gyerekekkel ahogy köszöntöttek így nagyon nehezen nem éltem meg ezt a napot így köszönöm B-nek,hogy egésznapozott!!!🙏

A jóga eszközöket már megcsináltam pár napja így most gyógyszerekkel nem kell ezzel bíbelődnöm-szeretem hogy tervező vagyok így nem ér meglepetés ha valamiért másképp alakul a jelenem.

Egyik nap a Havanna ltp tetőpenthouses lakásában voltam.
Hát egészen érdekes perspektíva van odafenn...És igen,van értelme penthouses-ban lakni!!!


Most még főzök,aztán zuhany és alvás.

Lényegében kipurcantam estére és csak hétfő van...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése