2024. április 27., szombat

Rudas masnival átkötve

Ma egy szülinapi ajándékot váltottunk be.
A draága ajándék nekünk semmibe nem került💝🙏
A jegy beváltás nem ment simán QR kód ide-oda,de M segített távsegítésben,mert web-shopban lehetett csak beváltani a jegyet és nem a pánztárban.Huhhhhhhh....../utálom az online dolgokat/

Mindent-is-kárpótolt a látvány!!!

Pest felett lenni hát csodaszép!


Azért igen.Még a szememben sincs szemtengelyferdülés akkora fokban-hát ezt azért én díjazom ,mert júniusban szemműtétem lesz ennek kapcsán.


A kabin olyan volt mint egy gyónásra szánt hely a templomban,de nagyon-nagyon jó megoldásban volt minden!!!!
Le a kalappal a Gyógyfürdő előtt!

Tele külföldivel,pár magyar volt csak,köztük mi.

Nagyon-nagyon szép a hely!!!!

Érdekes  belső megoldásokkal.Bent nem fotóztam mert betartottam a táblán látottakat:Tilos!

Bkk-val érkeztünk és távoztunk mert irtó jó a közlekedés a Fürdőig!

És az időjárás nagyon kedvezett nekünk!

Hát rajzold meg,tervezd meg és valósítsd meg!
Amúgy drága a hely,semmit nem ettünk ott és ittunk,mindent egyéb módon oldottunk meg.

20 óráig szólt a karkötőnk ami mindenhová érvényes,de....

16 órakor elszakadt a papucsom,menthetetlen,kuka....
Papucs nélkül nehezen lehet ott közlekedni,mert ugyanis kötelező!
Így zuhanyzás és pakolás haza.
Hát,most mondjam?/ez az én formám/

De így is elég volt az idő és pihentem,töltődtem és ez nagyon jót tett most!

Holnap főzés,család,háztartás és minden egyéb más OTTHON!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése