2020. december 10., csütörtök

A "Bulgáriai ajándék"-és a konyhai sweet-történetek a hétköznapokban

A Bulgáriai meglepim.....Csevapcsicsa és ajvár....hát isteni volt!!!Frissen mindent elkészítve úgy,hogy nem nekem kellett!!!És mivel én kaptam sokszoros masnival átkötött ajándék!És nem én mosogattam!!!Huhh,ez is ám egy masnis ajándék!😉



Nagyon jó ötletnek bizonyult egy főzés és leginkább örültem,mert hétköznap volt és meglepetés.Nem tudtam róla!Annyit tudtam:"ne egyél délben sokat"-hát ezért...

Isteni finom hús étel és a húsok érlelve voltak.Az ajvár igazán feldobja ,az ételhez nagyon passzol.
A következő hét projektje:Törökország...Istambul.
(A projekt lényege,hogy nagyon keveset találkozunk  a Párommal a héten(heteken) a munka és a munkarendünk miatt ,ezért kellett valami "kompenzáció".Hát a heti projektek.....alakulásával,rákészülésekkel,rágondolásokkal és a helyszínekkel színesebbé tesszük a hétköznapokat mégis egymás számára....)
(A Bulgáriai hét jól sikerült.Sok-sok információval lettünk gazdagabbak az országról és igen a gasztronómiájuk nem rossz!)

Nagyon régi fotókat ad ki a Facebook emlékként...Tervezem a mézest megsütni...de gondolom ennyire jó hangulatom nem lesz egyedül...

-még mikor segítettek....
Mostanában az megy,hogy semmi ne legyen Eritritollal...-inkább legyen cukorral....
 Nem tudom követni M étkezését...egyáltalán nem látok bele.Annyit tudok,hogy az ebédet én főzöm rá....hogy mellé mit eszik,hogy előtte megtartja-e a 2 és fél órát...nem tudom....
P a nem evésével és a nagyon sarkosra fordított nem eszem húst-al és  csak köretet kér és vagy semmit mert nem éhes....Nagyon nehéz itthon a főzés!

Még annál is nehezebb!....

A boltban érdekes jelenség lehetek....néha forgok a saját tengelyem körül és fogalmam sincs mit vegyek.Ráadásul ugye az anyagi oldal sem mellékes,mert bizony a semmi ételeket valamivel pótolni...nem egyszerű!
HELP!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése