2020. december 2., szerda

A jó hírek előtérben vannak ma!Legalábbis írásban...

Ma.
Csak röviden.

Alakul a decemberi időjárás...

Kaptam terveket a holnapi főzéshez így nem idegbajosan főztem délután a holnapi menüt.

Kaptam híreket,hogy van aki kilép a karanténból és ez csoda jó hír!

Kungfu a világutazó(nk) is küldött egy privát videót hogy Ausztráliában van és hamarosan érkeznek a fotók a Kungfu világot lát Facebookos oldalra.

De kaptam halálhírt...volt aki nem üzent akitől vártad volna,volt munkahelyi oldd meg ha tudod helyzet is,de előre vettem ma a pozitív dolgokat🙏

És volt egy kb 2 órás Anya-Lánya beszélgetés(em ) ma,ahol tényleg a kommunikáció játszott szerepet!Na ez felért mindennel!!!És csak ajánlani tudom:ülj le kamaszoddal,beszélj,majd ő is beszélni fog...És szíved megtelik szeretettel!💕

Hogy hol van a diabetes ebben a bejegyzésben?Ott,hogy mindemellett Eritritet kell darálni kávédarálón,hogy legyen por alakban is,hogy rendeltem diót,mert nagyon egészséges és ma feladtam újfent a méltányossági alapon járó stix recepteket az Alapkezelőnek,mert ugye nem sikerült a háziorvosnak előzőleg a recept felírás...sajnos beleírták az e-recept kódot is ezért felment a felhőbe is.Így nem jó.És most hívtak kérjem felhő kód nélkül...Talán sikerült megírni jól.Igenám megyek az Sztk ba érte és a portán átvehető letelefonáltam.Nos a portás azt mondja erre a névre nincs recept.Haza buszozás mert nincs még rendelés.2 óra múlva telefon....nem veszik fel.Fél óra telefonálás után felveszik,beszélsz,mondod,ott rögtön:de leraktam a portára,mondja az asszisztens.Akkor öltözöl újra,buszozás.Ugye újra Covid lap kitöltés hogy bejuss,végre portához érsz,eltelt 4 óra.Mondod miért jöttél és....odaadja a receptet.
Dátum szerint már megírták tényleg időre és nem aznap,de akkor miért nem találta elsőre???Nagyon mérges voltam és hazabuszoztam.Fél napom erre ment rá,hogy más nem figyel....A recept ellenjegyzésre úton van de valószínű kell vennem nem közgyógyra vércukormérőhöz stixet,mert kifutunk az időből és nem ér ide időre az ellenjegyzett recept.....
Na ilyen az amikor bizony diabetesről is szól a bejegyzés....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése