2020. december 4., péntek

"Életszünet"van,melegítsük lelkünket!

Ez én volnék.Az egész hetem erre ment rá,hogy dolgoztam a Mikulás-nak...Azaz jöhet az édes pihenés....de még vasárnap virradóra lesz dolgom:)))

Ma reggel ezt találtam a neten.Anyukámnak át is küldtem. És azt írta rá,hogy ma már én vagyok az anya és én varázsolok...ez annyira szép!!!💓
Nem vágyom másra,hagyjanak békén....így.Pont így.Se vásárlás,se diabetes,se grammok se semmi...valahogy így.....magamban lenni.Fáradt a lelkem.....

De reménykedem egy Föld körüli utazásban én is....azt se bánom ha a Hűtő Mögé megyünk....de menjünk mááááááááááááááááááár!



Ezért kell energiát fektetni minden napba...,hogy fáradhatatlanok legyünk!

Leginkább ez vezérel...így most ezt várom el szűkebb és távolabbi környezetemtől is!
Igazán kandallóra vágyom,melegre,fahéj illatra és nyugalomra.
Intéztem is nagy nehezen a munkahelyemen 2 szabinapot.Az évből alig van vissza pár nap és nem is tudom milyen nehezen sikerült embert találnom helyettem....mert ugye helyettem ember kell,hisz kis emberkék között dolgozom.És ez a szabinapom egyszer már kivétetett de vissza miatyánk mert a Covid miatt nem volt ember és én egészséges voltam,így mentem....hát még nem garancia hogy a jövő heti szűrésen nem lesz Covid+-ember az Intézményünkben...(minden bizonytalan)

Hallottam a Rádióban egy Reklám szöveget,hogy tarts hal-pénteket.
Jónak tartom,csak mondjuk én áttenném szombatra.Heti 1x fogyasztani halat nem egy utolsó dolog!!!Végre van valami jó hír is a Rádióban nem csak a C....vid.

Ui.:#shydiabetes-nagyon felcsigázott vagyok....Később jelentkezem ezzel kapcsolatban!!!-úgymond feltöltés alatt😉De minden nemes célú kezdeményezést támogatok és amennyiben tudok segítek is!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése