2020. december 3., csütörtök

Szép új világ-sík képernyőn át...

 


Na ja....ez van.Ma pontosan szerettem volna tudni mi van a portfólióm ügyében mert ugye sokadszorra törölték a minősítésem napját és most 2021.02.11.És ugye 2021.02.08-ig online van meghirdetve.Nekem igen 11-e,3 nappal utána...de hát már min csodálkozom???Online.Úgy néz ki még 11-én is ez lesz az álláspont.Ami tudod mit jelent?Minden gépen fut.Én egy laptop mellett valahol,a delegált úgyszintén,az elnök is valahol a laptopnál és a másik elnök is a laptop mellett ül.Mind a 4-en más helyen,más laptop mellett és annyi az egyező,hogy  egyazon időpontban fogunk "találkozni"de azt másodpercre pontosan....

Mennyire hiteles ez?????
Te jó ég és ezt most tényleg vegyem komolyan???Hogy erre százalékolnak le engem hogy milyen óvónő vagyok,hogy életükbe nem láttak,nem hallottak és tulajdonképpen a hátam görbületét sem látják hogy púpos vagyok-e mint óvónő.....(na nem mert a gerincvédelem alap nekem!!!).
És csak amit írtam az  alapján, reflexióm alapján fog adni %-ot és az leszek én!Hát kéremszépenekkoranemistudoménmicsodát a Föld nem látott még!És igen én nem értek ezzel egyet!

Egyetlen aduászom van hogy nagyon tudok írni:)-és igen de nagyon tudok beszélni is arról amit szeretnék és még el tudom azt is képzelni,hogy a meg nem történt dolgokat is elmondom úgy,ahogy hallani szeretnék,mert sajnos a kirakatra épít a szakma-az a jó ha látványos ha ütős.(szerintük!)...És én tudom nem ez a lényeg!Mindig belül alakul minden,a szívedben,a lelkedben.
Tehát egy dolgom van valami jó színes és kreatív dolgot találjak ki ,ollózzam össze a szakmai szöveget hozzá és tele legyen idegen szóval,hogy még ütősebbnek hasson.
Szép új világunk online világában csak mosolyognom kell majd a laptop kamerába,és kifejezetten szépen,szép magyar nyelvezettel beszélnem kell.Hát hógyne menne?Végülis annyira életszerű,begyakorolt......(vagy mégsem???)

A laptop előtt néznek és a fejemet látják....(agyrém)Nem látja ha remeg a lábam mert izgulok.nem látja ha nincs rajtam naci de éppen a pizsinacim még rajtam van,ha otthon Covidomban minősülök ne adj Isten!Nem látja ha 40%-os alkohol van odakészítve a védésem tiszteletére a laptop mellé:)))))A portfóliómat is 40%-os Vodka segítette.Nem vicc,volt,hogy bealudtam nyáron a 40 fokban mert a 40%-alkohol és a 40 fokos meleg nem fért meg együtt...Hát aznap kimaradt az írás...de megírtam a portfólióm becsülettel.Most meg itt szivózik velem a rendszer,hogy így,meg úgy tartsd,ja és a 76%-ot érd el,mert ha nem...ismételhetsz és még 70000 ft-od is bánja a kétszer indulást!

Közeleg a nap.
Szerinted blog olvasó megcsinálom?
Hát persze!
De van egy véleményem azért arról,hogy a nem látott embert is minősítheti a rendszer!!!!!!!!!!!!!
Írom:a soha nem látott embert minősíti még 3 ember,akik nem találkoztak!
Tuti reális %-ot ad!
Gratulálok Világ!

Megelőlegezem magamnak a 99%-ot és a maradék %-ot odaadom az informatikusnak akit a csúcsvezető ma megígért nekem😁😁😁😁,hogy ott lesz aznap velem a laptopomra fog felügyelni.(nincs saját laptopom és az ovis gép kb nagyon régen volt frissitve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)...Hallottál Te olyat,hogy melléd kapsz egy informatikust Covid idején a minősítésedre?????????????Aki csak neked csak ott csak érted felügyeli a laptopodat?????????
Hát kérem nekem megadatik majd(Amit nem hiszek el,de ígérni is csak úgy szép dolog ha betartják!!!!!!!!!!!)
Már elegem van a kamukból,a Covidból és ebből az egész minősítésből is!És csak akkor reagál a Főnökségem is mikor már a sokadik megkeresésemre(chatet képzelj el) leírtam jó rendben fordulok a POK-hoz írásban,hívással.Hát miért csak ekkor kapsz választ??????????Én találtam ki hogy minősítsenek???????????

Emberek!20 fős csoportomból talán pár van aki nem papíros(SNI pl),aki tud válaszolni a kérdésemre ha kérdezek...ma tudom itt vannak a %-ok amiért a pályán vagyok.Ezt a csoportot kevesen választanának magukénak...nem lenne etikus most írni róluk,nem is teszem meg,de...nagyon nehéz minden egyes nap!
Nincs olyan fejlesztő szakember aki a mi csoportunkba ne fordulna meg.
Ismerem a szakszolgálatba leadandó dokumentumokat,jelző lapokat-sajnos.Én mondom ezt kéne látni min megy keresztül egy óvónő,mikor az ajtóban magyarázod a szülőnek,hogy figyelj már rám:TE vagy a Szülője!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-és igen ott sírsz,mert hiába van velem a gyerek de nem tudom képviselni az életben.Amit belepakol a szülő azzá válik!
Nekem fahéjjal készül a babakonyhai kávém és édesítőszert raknak bele a gyerekek  mert ismernek,tudják így szeretem.
Tudja a gyereked hogyan szereted a kávét?
Hány cukorral,fahéj szórással vagy néha mézzel iszod?Az ovisaim tudják rólam,mert figyelnek,velük vagyok,ott iszom közöttük és szemtől-szemben vagyok velük!Nem laptop mögül válaszolok,nem teló mögül vakkantok oda valamit.vele vagyok.és a zománcozott kis babakonyhai bögrét leteszi elém a semmivel.És te elmajszolsz még hozzá egy láthatatlan kekszet is és a nyelveddel megformázod a kekszet és látja a gyerek hogy dudorodik az arcod a keksztől ami csak a nyelved,de falatozol és mozog a nyelved,hogy igen az a keksz és eszel.A gyerek mosolyog és kis ujjacskájával böki az arcod....azzal az ujjal ami az előbb a kis szájában volt mert cumizta-nyálas mert hiányzott az anya de picit levezette a feszültséget...szóval böki az arcod...és a nyelved átmegy a másik arc oldalára és ott dudorodik a nyelvtől..és kezdődik a játék.Kapcsolódsz!
Na ez a minőségi % megajánlás milyen óvónő vagy!

Kérem szépen,milyen világot élünk!

És a Szülő ha azt mondja nekem,hogy "járhatunk másik óvodába is...!!!"-én meghallgatom és csak annyit mondok,rendben kedves Szülő....a problémát is át iratja a gyerekével együtt a másik oviba!További szép ovis éveket kívánok!
Mert ha nem fogadja el a kritikát vitázhatunk....sőt velem lehet is,de pici csemetével együtt kézenfogva a probléma is megy tovább...és van,hogy könnyezem miközben ott állok a szülő előtt és nem tesz semmit vagy csak leküld valakit a gyerekért ,mert ő éppen nem akar jönni.....pedig van egy Egészséges gyereke.Mindent belepakolhatna,csoda dolgokat mutathatna neki!
Egészséges gyermekek,persze van probléma és magatartásproblémák,de én tudom mi az ha nem egészséges a gyereked és 3 havonta kórházi jelenésed van,van,hogy éjjel is kelsz,3-kor is kelsz mert mérned kell vércukrot....Inzulint kell iratni,hogy életben tartsd a gyereked.Ha nincs Inzulin nincs élet sem.
Sok Szülő nem tudja milyen kincse van.
Egészség!
Ez a nagy kincs!

Hát ezt hozza ki belőlem a portfólió védés a nagy online-rendszerben....



Egy példa arra,hogy kell a több dimenzió....

Kűzdök minden életkörülményemben a több dimenzióért! 


Ne elégedj meg Te sem ha csak sík képernyőn látod a világot!Hallj,fogj,érezz,ízlelj,szagolj,cselekedj,nézz és láss is!!!

Ui:Valami klassz dolog van készülőben!!!!!!!!!!!Hamarosan.Diabetes téma és nagyon-nagyon várom!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése