2020. december 22., kedd

Csengettek....és....

A karácsony miről szól?
Csakis a szeretetről!Nálunk mindig ilyen a karácsony.Szerény,de tele van a MINDENNEL és az a szeretet!!!Ezért szeretem!

Lapozgatva évekre visszamenőleg a karácsonyi Google fotótárat,hát mosoly volt végig az arcomon,szép emlékek!







Nyár kint 41 fok és betérsz Szentendrén a Karácsony Házba ahol hűvös van és karácsonyi zene szól.Na az is KARÁCSONY ám!!!!

A hőgyészi templom csodálatos!!!


Mikor 2009-ben szerepelsz egy ovis műsorban és ez a vége:)))Pedig krampusz vagy!

És minden évben van meglepi a fán...mikor mi,de a legemlékezetesebb mikor Star Wars-figurák lógtak mindenütt...


És csengettek.....és....a Szomszéd V.néni a kezében a csodálatos üveg tálcán átnyújtja a mandula tortát!!!💓És igen,ez a KARÁCSONY!!!!Nagyon hálásan köszönöm itt is NEKI!Egy földre szállt Angyal!És,megmentette a Karácsonyt!Van tortánk!!!
Én javarészt aprósággal köszöntöm a szeretteimet,én azt adom ami jelképesen én vagyok,és a mellette átnyújtott szeretet: az,amit adni tudok!

Jó készülődést mindenkinek!
És hátha nálad is csengetnek!
Szívből kívánom,hogy hasonló emberekkel vedd körbe magad mint ami nekem megadatik közvetlen környezetemben!
És igen,törekedni fogok karácsony után is arra akik kevésbé követik a szív szavát és képesek Jégszívvel élni,és a tárgyak rabjaként hinni,hogy az a boldogság én őket lassan de elkerülöm és a távolságot éreztetem...mert ha szívvel élsz azt kapod vissza!A kölcsönösség a szeretet alapja💓🙏
Karácsonykor meg ez leginkább érződik!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése