2020. december 20., vasárnap

Karácsonyi fények-Török hét záró napja

Jajj,nagyon imádom ezt a képet!!!

Csavargás közben élsz át csodákat!!!



Budapest...

Fényekkel...


Szép utcákkal...

Bazilika...nyitva volt..és bementünk.

Istenem!Mennyire csodálatos!!!!!!!!





Monumentális!!!


Az ottani forralt bor nagyon finom volt!!!



Kaptam maszkot💓



Török hét záró napja...az úgy volt,hogy....hát igen a héten pár Seherezádé-történet ment-jött,Istambul ez-az...Ruha kikészítve és ment a tánc betanulás de csak csütörtökön volt rá időm...Felvettem videóra biztos ami biztos mert azért ez élőben....
De:meg tudtam csinálni..És ami meglepő volt.Török ülésben párnán ülve nézte a bemutatómat:)És a végén beállt táncolni:)))Oldotta a feszültségemet és igen így jó volt zárni a Török hetet.Amit én kaptam:török tea,hal,mert ott a mustáros dolgok reggelire igen gyakoriak és kaptam még Jázmin gyertyát,a Seherezádé táncokhoz:)
Tényleg jó így a párkapcsolat színesítés,azaz most egy érdekes terápia nekem mert a hétköznapok egyszerűen nem adnak időt/jelent/módot a találkozásra sajnos...
Német/Bajor hét lesz a Karácsonyi hét...
A fehér kolbász -kóstolás nagyon érdekelne...






És a Törökök elengedhetetlen reggeli szeánsza a teázás.
Sok információt olvasunk a heti téma-héten és ez is nagyon izgalmas!

Még szerencse,hogy van németül jól beszélő rokonom akitől kérek segítséget a hétre!!
És a fél rokonságom sváb....nekem így könnyű hetem lesz!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése