2020. december 23., szerda

Milyen a karácsony?

(Fotó:Google fotótár)Szerintem tisztaságról szól,a lakás is és persze a lelkünk is tisztul.Új gondolatok...újdonságok visznek előre!

Milyen a Karácsony?

Amilyenné teszed!

Pontosan olyan!


Habos kávéval cukormentesen is édes!

Párral egyszerűen tökéletes!!💓

Nos itt időzni tudnék!Mindenképpen legyél tudatos!!!Vásárlásaimat 6 boltból bonyolítom a Karácsonyi ehhez-ahhoz...Volt tapasztalatom bőven és hát...nem is tudom kinek miről szól a karácsony!A mértékletesség most is mindenekelőtt játszik nálam!
Mindenki maga tudja..de a kevesebb több-elmélettel is jó eljátszani néha!
(és akkor sóhajtoznak emberek hogy nem jó a közérzetük és itt-ott fáj,a betegségek melegágya ha nem vagyunk mértékletesek!)

Persze főzök én is!Mint egy Tündér!2 fogás lesz és sütemény is,Eritritollal.

Az Isteni forralt bort én magam készítem az idén,elmaradhatatlan!

A fát a gyerekek díszítik,ezt már átengedem nekik és hálás is vagyok érte!

A játék,a közös tevékenységek is elmaradhatatlanok az estéből!

Vidéki vendégségbe is megyünk,maszk és minden óvintézkedéssel részemről!És ott is készítek forralt bort,melegedéshez...beszélgetéshez...

Igy teremtek én-időt karácsonykor is!

Vidám konyhai percek....ha úgy akarjuk olyan is lesz:vidám!

Egy-egy gőzölgő kávé a készülődésekhez is kell!

A jóga -idén nem Stúdióban-otthonomban is fontos lesz és osztozom azokkal akik szívesen velem tartanak...

A templomba eljutás alap és egyszerűen a belső béke áll helyre....

Hogy milyen a Karácsonyod???

Amilyenné teszed!

Pont olyan!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése