2020. december 7., hétfő

Ma az egészségemért ezt tettem:



Hamarosan érkezik a dió amit rendeltem...talán nem is kell mondani mennyi mindenre jó a DIÓ!De emellett fontos testi-lelki egészségünk is:

Te mit tettél a mai egészségedért???
Gyaloglás?
Na jó nem eszem meg a következő csokisort....
Szobabicikli?
Kinti futáskör?
Salátát ettél-e?
Halat?
Vitaminok pipa?
Az esti illatos fürdő megvolt-e?-a mentális jólét miatt..
Adtál-e ma?(bármit)
Letetted úgy a telefont a kezedből,hogy a másik a figyelmedet érezhesse?
Kérdezted-e valakitől,hogy hogy vagy?
A maszk alatt,fölött,mellett mosolyogtál-e?
Nos én látható....foglalkoztam magammal és másokkal is:)
Tegyél olyat ami jó neked és jó Másoknak is!
A hét Bulgáriáé-Szófia központtal...ez a fókusz nálam,egy igazán fontos szelete kezdődik az életemnek,mondhatni egy új fejezet nyílik...Még nem árulok el róla többet,de hamarosan!

Mindig kell szín,kell újítás,kell legyen valami ami előbbre visz!
És mindig törekedj megoldásokra!Ne add fel!
(kellőképen titokzatos ez a bejegyzés rész,de ettől izgi és talán fenntartható Sweetmamiságom,mert ettől lettem Sweetmami,hogy színes dolgokat írjak meg ami velünk,velem történik)



És fontos a testünk átmozgatása is a lelki egészségmegóvás mellett!

És fejlődj benne,mert az fog a haladás útján előbbre vinni!

Ma pihenek...éjjel hallottam többször,hogy M hipozik,hisz hallottam zacskó zörgést,édesség kellett...Reggel megtudtam:2.4-es vércukor és nagyon nem volt jól....nem szólt,de...akár megtehette volna mert ez lefele is tud ám menni....nem aludtam olyan jól így,de legközelebb biztosan ránézek ha hallom az éjszakai vándorlást.Nagy már,de mégis...csak egy szemrevételezés....mert az ember már látja.....mikor mi a teendő....

És most ülj le és írjad:Ma az egészségemért ezeket tettem:(és írjad)Fontos!!!!!!!!!!!!Magadért!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése