2020. december 21., hétfő

Maszkot fel!

Miniszterelnökünk nem vétózta meg a vidéki karácsonyi nagy Asztal létrejöttét!
Izgultam,imát mormoltam...és egyelőre minden a tervek szerint halad!
Maszkot fel (egységben az erő,kaptam💓)és irány vidék,persze körültekintően és óvatosan....
Megrendeltük az ételeket és a vásárlást elkezdtük lebonyolítani.
Nem érnénk haza 20 órára így egyet ott fogunk aludni....(mi ezt nagyon nem bánjuk!)

M ma szív UH -on volt,mint tudjuk a diabetese mellett ASD-vel is megáldotta a sors.Szerencsére normál működés mellett zajlik továbbra is minden és nagyon pozitív hogy úgy látszik minimális vvt jut csak át a billentyűk között...1 hetes volt mikor először vizsgálták a szívét,azóta minden évben és kicsi korában havonta.
Mikor először feküdt a szív UH asztalon és amikor 18 évesen feküdt ott....Hát anyai szívem összeszorult....mennyi mindennel megáldotta a sors M-t...

Panaszkodni is tudnék már telefonáltam,de ugye a méltányossági kéreleme alapján járó vércukormérő tesztcsík recept felirása nem sikerült a háziorvosnak mert hát..a felhőbe ment és azt nem úgy....sztornó,második nekifutásra meg 10-én ellenjegyezték az adatkezelőben de sajnos 21-e van és még nem ért ide.....Hát 2 doboz tesztcsíkot vettem saját pénzen....mert sajnos más hibájából megint nem sikerült a mutatvány!

Boldog karácsonyt mindenkinek ne mérgelődjünk,de vagy 6000 ft-om bánja...Picit figyelnénk csak oda a másikra és már szebb lehetne a világ!!!!!!!!
Maszkra fel és a karácsonyi vásárlásokat írjuk össze egy papírra,összegezzük mit hol veszünk meg és úgy induljunk útnak!
Én így járok el!Nem lesznek váratlan kiadások és biztosan célirányos leszek ebben a nagy bevásárlásos zűrzavarban...
(Imádom mikor otthon lehetek és nem takarja az arcom a maszk!)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése