2014. február 6., csütörtök

Beevés a boldogságért

Nos.Dolgozom.Nincs minden esetben kontroll M felett.Hát a kép magáért beszél és az otthoni konyhaszekrény szekrényfogantyú is...ujjlenyomatos,csak pici Csokikrém van rajta..Esti 18 órás mérés már 14-es,holott én kiszámoltam az Inzulinhoz a megadott ch-kat-megeszi ő azokat,de mit mond a Drága:"hát azt mondogatta egyél meg,egyél meg..így megettem:)".Jaj.
 

Ha Hófehérke 7 törpéje asztalát néznénk,ő lenne az aki mind a 7 törpe tányérjából csipegetne és még Hófehérkéjét sem hagyná érintetlenül.
Nem bántom,de azt hiszem beszélni kell a Doktornővel,hogy emelni kell a ch mennyiségen,ez kevésnek bizonyul.Így az Inzulint is növelni kellene.
 
 
Nos,ez M elhatározása...és mondjuk tényleg boldog is:)))
Én is ezt a kísérletet veszem alapul,nem bántom,macerálom M-t.Előveszem és elmondom a vele kapcsolatos aggódásomat(beevés)de szeretem és így állok hozzá.

P beevett valaha???
Anorexiás éppen nem lesz,mert a péksütik még csúsznak......és tegnap este a mandulás szivecskénél még aktív kóstoló volt.....Bár Sweetmami mandulás sütit tervezett,összekészítettem a hozzávalókat.Közben volt Skype Kölnből,Nagyszülő jelentkezett be és közben még vagy 3 dolgot csináltam.Úgy eltettem a mandulaforgácsot...hogy nem lett meg:)Így mandula aromával lesz a süti-azt legalább ch-ba sem kell számolni:)

Holnap csavargós nap,így este lesz meleg vacsi:brokkoli.Megnézzük lesz-e beevés.Én tartom a mediterrán étrendet!!!!
Mandula(aromás)szív-süti és rakottbrokkoli fotók,recept holnap:)

Szép napot!
Előre gondoskodom erről,mivel nekem a csavargás miatt alig lesz hétvégém:((((((((
 
d
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése