2014. február 9., vasárnap

Vétó jog

 


 



A képeket elnézve még nem ébredtem fel:)
Jaj hétfőőőő:
Azt hiszem most ébredtem fel igazán.
Megírtam a kikérőt a suliba,hogy 2 nap is délután foci edzésre el tudjon menni M az osztálytársaival.Nem támogatom,de esélyt adok.A vétó jogommal élhetek-ez a szabály.Bármikor.
 
Reggeli:welness kenyér,40 ch ra nézve.T1 gofri-még tegnap este sütöttem.T2 alma,Ebéd suliban diab menü 59.3 ch,U1 gofri,U2 már itthon,Vacsi-már itthon saját elképzelés szerint és pótvacsi,szerintem ma lesz már,hétköznap mindig 10 alatti a vc...
 
A lomtalanítással jól állok.
És hogy minden másolódik-e?
Bizony:a gyerekek is lomtalanítanak.A rózsaszín szobára külön érvényes,csak akkor lehet pizsiparti a barátokkal,ha rend van.Makulátlan rend.
Szigorú anya a vétó jogával és a rend tartásával.Ebből még vissza lehet venni,most van az alapozás...később már úgyis a berögzült szokásokkal él mindenki.
Ugyanez él a konyhára is ,a gasztronómiára.
Na igen,ezt csiszolva:)
Szép napot mindenkinek!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése