2014. február 3., hétfő

Cipelem a sorsomat..

Ez már a második olyan kép,ami a saját welnessemről szól/na.......már-már szerintem jelez a szervezetem,hogy lassítsak,nem sokáig bírom megint.De megjegyezve:tetszik ez a kép a pezsgőfürdős kád után persze:)

Igen,azért nem egyszerű..
Állandó rohanásban,mozgásban.
Tegnap még P-át is megkaptam délutánra magam mellé-munkahelyre-mert gyengélkedett a suliban.
Persze megnézve a dobozát....semmit nem evett.Nem hibáztatom a pedagógust-ő csak jót akart,de a nem evésnek bizony ára van...gyengül az ember,produkál tüneteket,azaz hipózik!
És semmi diabetes,ez egy egyszerű nemevés.Kapott kekszet és máris jobban lett.Így ma már sulit kezd.Zsömit csomagoltam neki,azt kell egye az ch.Tegnap vacsira 6 ch-t evett meg,M nal kiszámoltuk.Pedig kivételesen együtt ettünk,mert hétfőn semmi edzés nincs.Én még munka után el"ugrottam"postára,Norbiba,de ez is BKK-s út és így vacsira hazaestem M örömére,mert pár kedvelt és számára jó vc-tartó dolgot is vásároltam:)

Cipelem a sorsom,de néha nem bírom el...Caramel dalát idézhetném.Most kicsit érzem,hogy azért ez a mindennapi tempó nem mindennapi!
Mások egészen más okoból nem alszanak....és egészen más miatt bosszankodnak.

Viszont nekem csakis az optimista szemléletem jön elő-még ma reggel hulla fáradtan is:a gyerekeim annyi,de annyi plusz dolgot adnak nekem,semmi kincsért nem cserélném be.M még az üres csütörtöki edzésmentes napját be akarja foltozni egy edzéssel ami a foci lenne.
Elszántságot érzek bennük és lendületet,ez visz előre.

És milyen jó,hogy pedagógus vagyok,annyira látom mi az amit megadtam a gyerekeknek és mitől van biztos bázis alattuk.Megalapoztam.És ez boldogsággal tölt el.Az energiabefektetés némileg megtérülni látszik.Van összehasonlításom.Még íghy is,hogy a diabetes más életformát követel és úgy is,hogy P képes napokon át vegetálni a nemevéssel...
A legeslegnagyobb kincs a földön:a gyermek.Na ettől vagyok én több,mint bárki,2 kincsem van!

Lehet,hogy lassan ki kell vegyek egy-két szabinapot,hogy regenerálódjak,mert igazán a szabinapokon is kontrollra járok,vagy betegség miatt vagyok szabin.Ez pedig nem éppen pihenés.A karácsonyi időszak is húzós volt,alapjába véve én nem pihentem egyáltalán jún.19-e óta.A diabetes fenállása óta.

Caramel dala megint:cipelem a sorsomat,de néha nem bírom el....

A mai nap M-nál,R40-még itthon,T1 rips-nutival,Tesi 10-10 lassú és gyors felszívódású,T2-céklás muffin 14 cg,Ebéd-sulis 61 ch tokány-tészta,U1 csokis nápolyi 25 g,U2-Norbi almás müzli.Foci 25 g keksz lassú felszívódású 10 ch.Kosárra 10-10,lassú és gyors felszívódású ch.Vacsira hazaér pont,azaz fél 7 re hazaesik.Rozskenyér lesz általa választott 0 ch-s dolgokkal.És a pótvacsi,szerintem mandarin,mert ma nem volt gyümi.

Nos,csak ennyi.

Szép napocskát mindenkinek!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése