2014. február 8., szombat

Foci...

Este a Téli Szocsi Olimpia-közvetítés alatt megbeszéltük a mai teendőket M-nal.
Persze körülvett ezer poszter...
 
és ugye néha bele-belenéztünk egy-egy focieredménybe is más csatornán:)
Hát itt...egyelőre a Havanna:)
és akkor MTK-focisuli nézőben:
T1 még itthon lesz valami lassú felszívódású...pl mandulás keksz.Receptet nem teszek fel még picit variálom.Ízre nem rossz de kemény ettől a liszttől,Igazán mind2 gyereknek ízlik,kb mézeskalács-szerű lett.Szóval 3.44/cb ch-ra,így 4 db keksz lesz ebből.T2 az a foci kezdetekor lesz,így szerintem 10 ch gyümilé 100%-os és 15 ch keksz féle,mert itt 10 ch lenne csak maga a T2,mozgás mellett ezt emelni kell.
Az ebéd ott ér a foci végén.
Szendvics lesz Kornspitzből,salival.
 
Az U1 már itthon lesz,Rips.
Az U2 gyümölcslé lesz,kiwi,a c vitamin miatt.
A vacsi rakott brokkoli-rízs,dar.hús-brokkoli-tejföl-fűszerek.P örömére?Jaj az meglátja a zöld brokkolit..elszalad...akkor tepsi osztásban csinálom...valami sajttal neki:)
Pótvacsi remélhetőleg lesz,azt tetszés szerint m választ.10 ch.
 
...
 
Már itthon(beszámoló)
 
Hát....egyelőre én nem repesek a focitól...
Futjuk a köröket.....P-val kalandoztunk addig az Orczy kertben:)
 


az a szép zöld gyep....

 






 



Akkor most a foci:
Röviden:nem támogatom,nem azt kaptam amit vártam.
Összevesztem M-nal.
 
Diabeteses háttérrel nem bízom abban a közegben.
Heti 3x ez igen kockázatos.
És a kosárlabda is már-már háttérbe szorult.
 
Kemény mosolyszünetünk van.Az állandó beevéstől is és üres megint a Csokikrémes üvegcse...
Igazi kamasz,igazi problémákkal és egyedül vagyok rá.....néha azt hiszem nincs tovább.
 
Szavaiból azt vettem ki ő járni fog focira is,de ezt csak saját szponzorral,én nem támogatom.
 
Azt hiszem kezdetét vette a lázadozó kamaszkor....
 
P nál a jól bevált tánc megmaradt,jó edzővel,jó csapattal,igazán nívós együttesben.
Egy szülő szereti jó helyre tenni a pénzét,jó edzővel-aki példa lehet-és kb valami szint felmutatással.Jelen esetben nem látok ebben rációt a foci tekintetében.
 
Hú,nagyon kiborultam...kb mint tegnap Yoda a hörcsögünk:
Nekem ez alkalmas időszak egy lakás lomtalanításra,mert idegből kidobálok mindent...
Szerintem a diabos korszakunk is most indul igazán ha ez a foci biznisz beindul heti 3x,meccsezésekkel.
Lesznek még blogbejegyzések...még csak most igazán!Egy 2 órás intenzív edzés egy kis étkezés és egy fő étkezés van közben...
 
Na kb most én:)(kínomban)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése