2014. február 15., szombat

sajtnyi idő

 

 
 
Elvittem az oviba...szín-napra,hogy házi feladatnak kiadom a Szülőknek...de nem adtam ki...
Nekem megvan,nagyon jó móka volt...
Ha itt van kedved/kedve kipróbálható....3D-s saját kézfej,és tényleg!!!
Ma pizzát készítek,ezért sok munka nem lesz vele a konyhában,így valószínű lesz valami extra ötletelésem ma is...
Mi soha nem unatkozunk.

Nagyi is vendég nálunk,persze csak megérkezett a saját kakaós csiga,de jó reci alapján,részletesen leírva miből mennyi van benne,12 ch/db.Hm,nagyon jó,kipipáltam,használható!!!
Hókocka is érkezett,ezt még nem teszteltem....remélhetőleg vc tartó és nem emelő.Persze Eritritolos és számolva van....de mint tudjuk M kedvence és bizony néha csak úgy csúszik...na ezért nem szeretem ha doboznyi sütike van..
Nagyitól már nem hallom az ételeinknél,hogy ez nem olyan stb,így jóízűen tudunk ebédelni is.
Zabos túrógombóc volt a desszert és majonézes kukorica,szezámmagos csirkével.M szendvicset evett,mert focin volt:)Este túrógombócot evett 50 ch-ra nézve.
Foci:megbeszéltük,hogy:a kosár edzések maradnak kedd,szerda,péntek és a foci akkor így kedden nem lesz,csak csütörtök és szombat.
Tehát vasárnap és hétfő az egyedüli pihenőnap...

Telihold volt.......aranyos nálunk ez a forma,mert sajtnyi időben számoljuk az időt....ne legyen olyan egyhangú,ha már időhöz kell kötni mindent,fél sajtnyi idő múlva..vagy mindjárt teli sajtnyi idő van,negyed sajtnyi idő...amúgy a negyed,fél,egész-re jó matematikai rálátást ad és a cikk,szelet,törtek gyakorlásához is jó.....:)

                                                   Ez aranyos....
Szép napot és jó vércukrot mára!
 
Sweetmami sk.
 


 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése