2014. február 8., szombat

Színek-labda-gubanc

Foci mellett szóljon:volt pótvacsi és megette M a brokkolit.Tettem fel egy újabb brokkolis receptet a Facebook Sweetmami oldalamra,az jobban bejön majd nekünk a hús helyett:)M szerint a brokkoli finom volt!!!(Lehet a foci miatt,hogy ne legyek már ingerült,de megette mindet!)Brokkoliban alig ch van és jól ötvözhető az ételekben...P persze a milánóijából alig evett...Pedig a top 10 ételeiben benne van.
Jelenleg a gubanc közepén vagyok.
Üres a hűtő,7 kor nyit a bolt.Mennem kell ch-varázslatra.
A héten az oviban szín-hetet tartok,az alapszínek begyakorlására....Még friss diplomás éveimben voltam ilyen lelkes...nem tudom mi van velem,de azt nem szeretném,hogy:
a színeket így gyakorolják otthon a Süniseim.Pénteken szivárvány nap....hát..nincs semmire garancia.:)
 
Mai ch diétánk:Reggelire ki mit talál,mert kacsazsír van itthon,paprika és rozskenyér.Egyelőre.
T1 keksz-mandulás.T2 mandarin,Ebéd borsófőzi,tükörtojás és leveles tésztából kértek csigát,fahéjas-kakaós változatban.U1 Rips,U2 puding,Vacsi:ez spontán lesz,és pótvacsi:10 ch M által választható.
 
Bár M egyelőre csak labdát lát....
Van egy szekrénye és egy tárolóhelye,mindenféle labdája van....én szorgalmaznám a teniszt neki vagy a golfot,vagy legyen akár teke.....de ez a foci.....még mindig nem békültem ki vele....
 
Csak a színekről kalandoztam el akár házi feladatnak a szülőknek:)Na jó........csak vicceltem:)))
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése