2014. február 13., csütörtök

Erőfeszítés-erőmerítés

 

Családi kép...nekem most mindent kifejez amit gondolok.Hiába az erőfeszítés jobban nem fog menni...itt jelen esetben az autó...:)

Jó-jó aranyérem a kosárlabdában....de mellette beevés és picit tini-módban válaszolgatások...
P részéről is komoly beszélgetés...
Nem mindig a ch-król beszélgetünk.Egyfelől ez nem rossz,de néha senkinek sem kívánok egy kiskamaszt és egy kamaszt....

Nagymama érkezik a hétvégén,sütikével,fél hűtővel....nem igazán voltam kedves mikor véleményeztem ezt az akciót.
Persze a diabetikus hókocka lecsúszna...de.....nem egy kocka,hanem sorban ahogy éppen tányérra van téve......Nem értem miért kell...nem értem miért nem kérdeznek meg..nem értem.

Napok óta nem írok részletesen,valahogy nem tudom leírni...minden mindegy,csak nekem fontos a diabetes a jövőre nézve.Az élj a mának jelszóval élés sem rossz,de...lesznek következményei sajnos.

P titokban,elbújva csokit majszol.....kérdezem mit csinál.Válasz:semmit....mi van a zsebedben?Válasz:semmi......titokban,hogy nehogy M lássa.Van lelki teendőm....nem kevés.Néha nem egyszerű.

Vívni a rokonokkal,vívni a mindennapi ch-kal,hogy elég legyen és vívni a csábítással.

 
 
 
 
és nem adom fel,sőt...
úgy érzem mindig erősebben kűzdeniakarok,ha valami vagy valaki gátol a cél elérésében:
na akkor pozició és mehet..
 
Sweetmami sk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése