2014. február 5., szerda

Sweet-nagy-mami

P azt mondta,hogy néha úgy nézek ki,mintha nagymamája lennék....jaj,azért ezt nagyon magamravettem és néha tényleg igaza van,régebben,lásd kb 1,5 .2 éve még más volt a helyzet...Lehet,hogy nagyon elfoglal a diabetes és témaköre,valóban kevesebb az időm és valóban nem magammal vagyok elfoglalva...

Igenám,de több időm nem lesz és egyedül mindennel megbírkózni nem éppen a tűsarkú csizmámban fogok..De ígérem itt és most...felveszem és mozizom egyet velük és meglepem a lányt,had örüljön egy picit....kiteszek magamért:)

Na persze most focisuli nézőbe kell menni...így a mozi tolódik:)
Végülis a focisuli nézőbe is kiöltözhetek..na rajta leszek az ügyön....

P egyik nap hazahozatta magát a suliból,ő nem jól van címszóval.Délben hívtak a munkahelyemen a suliból,hogy P nem éppen érzi jól magát,gyenge..
Munkahelyemre tudott csak jönni....ott húzta ki a délutánt.
Megnéztem a kajásdobozt...és érintetlen volt.nem evett!
Azaz hipózott.

Kekszet adtam neki,azaz normalizálódott a vércukra.Nos a nemevő gyermek sem éppen jobb egy diabetesesnél,mert képes akár rosszul is lenni!

A másik jómadár(M) bevallja,kockáztat pótvacsit,mert mikor még edzésre megy hazamegy az edéscuccért a készre készített vacsiért,U2 ért benyúl a hűtőbe és így megy edzésre.Én dolgozom.Mire jó ez az idő?Beevésre.

Tucc keksz!Diab keksz,1-2 kanál Norbi csokikrém és még megeszi a kiszámolt körtét és még edzés előtt lenyomja a 10-10 ch bekészített szénhidrátot.
Nos ez a diabeteses fiam.
Edzés után vacsi után 8 as a cukra.
Valahol tud a gyerek mert 10 alatt tartja!

Meredek a helyzet ha nem vagyok otthon!
Valahol megértem,hogy ez M mottója:élj a mának!
Igaza van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése