2014. június 18., szerda

1 éves diabos évforduló...

Nem lesz tábor!(és látom,már a kép mellé is szerkeszt betűt:)-érdekes a blogszerkesztő is,olyan mint egy akaratos gyerek-ha akarja csinálja,de ha nem...makacs rendesen!!!!!!!-)M kimondta.A cukor miatt nem megyek táborba,nem akarok!

Én meg így nem eröltetetem!

Tavaly kimaradt P-nél is,mivel a diabops áldásos hatását ő is érezte a tavalyi nyáron.

Ma van 1 éve.....1 éve,hogy diagnózist kaptunk...csak úgy....a szemedbe.......laboreredmény sűrgösségi beutalást indokolt,azonnal kórház..a cukor az egekben.....Lábon besétálós,még hezitálós és egyáltalán nem komolyanvevős állapot...


De érdemes újraolvasni az első bejegyzéseket!!!!!
A honnan hová jutás!

És nem kérdéses ha a gyerek nem akar táborba menni.

Akkor nem megy táborba...


Írok,de a szavam elcsuklik.

M ma ünnepel,azt mondja,bulizik.Olyan napot tart,ami neki jó....Elvileg ma lesz az osztálytársas strand buli.
Chipset is vett a dm-ben zsebpénzből 600 ft-ért:)

Emlékezés,a miértekre....Tegnap is elmondta.Miért én?Miért bünteti a sors?

Az évzárón egy nagyon kövér fiú állt előttem,nyolcadikos fiú.Izzadt,az inge sárga foltos izzadt volt már....És őt figyelve csak álltam és gondolkoztam hogyan bűntet a Jóisten.Mi alapján szelektál?


A fiam egy csinos,okos,nagyon szeretnivaló emberke,sokan kedvelik,társasági emberke....hát így jutalmazták???Tűszúrásos életet kapott,nem kis áldozattal.


Még a héten biztos sokat írok majd....


Tegnap azért kisebb fennakadással de rendeztem m nak 3 hétre ebédet amíg dolgozom.Jól jött a konyhafőnök névjegykártyája amit a diabetikus tanácsadásom kértem:)

Végülis nem kell táborba menni de megoldottuk a Csibész Gyermekjóléti Központon keresztül.Az étel elvitelre lesz,az iskola konyhájáról elvihető.És még jó a határozat,így 50%-ért,ami nem mellékes!
Nagyon hálás voltam!És annyit mondok,megpróbálni mindent meg lehet és a legjobb esetben teljesülhet is!!!!!:)
P jól érzi magát a nagyi nyaraló üres albérletében,sok élménnyel tér haza a tőlünk 2 lépcsőháznyira lévő lakásból!
Szerintem valami ilyesmi lehet,csak éppen Nagyival helyettesítve:)
És a végére:Inzulinadagoló,1 éve....amikor megmentik a fiad életét.....2 széken kihúzós.....irgalmatlan éjszaka a Heim Pál Kórházban....

Mindenkinek csak ennyit:a döntés a kezünkben!!!!!Vigyázzunk magunkra és legfőképpen a gyerekeinkre!Hogy sokáig felhőtlen boldogság vegyen körbe minket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése