2014. június 6., péntek

Az Úton

Iskolagyűlés..amiért úgy menni akart a 2 gyerek....M 3 érmet hozott,foci,kosár,kosár....Persze,hogy sportért kapta:)

P oklevele.Matematika.(ch-t is tud számolni kis segítséggel már)
 
A Doktornő egy konferenciáról írt az emailemre,mikor M betegségét említettem neki.Ha baj van hívjam....utóirattal.
Mivel nem volt baj nem kellett hívni,de jó,hogy ő van nekünk!!!
 
Végignéztem egy több,mint egy órás anyagot cukorbetegségről.És értettem,minden oldalról megközelítve.Ez mutatja volt képesítésem erre,csak nem éltem vele még szakközépiskolai időkből és bizony 1 év alatt a szakirodalom és a tapasztalatok így hozták már.Értem ezt a nyelvezetet.A pumpa még idegen tőlem,ott valószínű ténylegesen csak néznék,de ha M igényt tart rá,segítek abban is neki és megtanulható gondolom.Olvasva másokat:nagyon furcsa minden.Mi annyira másképp csináljuk és aránylag jó minden.befejeztem a nyafizást és arra törekszem,hogy jobb és jobb napok legyenek.A saját kis Sweetmami gondoplat alapján plusz dolgok jónak tűnnek.A cél mi?Egy normál tartományban maradni vc ügyileg,jókat mosolyogni egy-egy napon,sok élményt megélni és jókat enni,jó ch-kat,és megbeszélni előre egy napot.Mióta ez így működik,azóta nincs olyan megingás.A búzafű nincs a patikában készleten.Hát igen,ami jó...úgymond igény szerint rendelhető.Hát rendeltem.Annyira nem ismerik és annyira nem kell senkinek.
 
Igazán nem törekedünk arra,hogy nokedli,tészta és krumpli legyen az ételünk.Sokat olvasok ehhez,hogy ez így legyen.Hiszek a lúgos ételek adta lehetőségekben.Gyerekről legyen szó,némi pedagógiával lehet az asztalon is "provokálni"úgy helyezni az ételeket,hogy közelebb azok amiket egyen meg M és távolabb amiket ne .Már-már lát benne rációt-okos-de megérti és igyekszik.
 
A Varga gombát az én javaslatomra nem szedhette nem láttam benne lehetőséget.Viszont egy újabb szikra megjelent és újra rendelheti a nagypapa és szedi is.Én vettem még Omega 3-at azt is eszi és D vitaminért,vele együtt mg-ért kűzdök a háziorvossal-nem írta fel közgyógyra.De meglesz!:)
És a K,Ca és hasonló vegyületek bejutását törekszem célzott co2 mentes ásványvízzel bejuttatni.
 
Már volt kolléganőm aki mondta én ebbe fogok bekattanni.Nem-nem.Csak mosolyogtam és nem akartam mondani,hogy kövesse végig a blogot és nézze meg a változást.A kezdeti kesergés a nem érdekel a nem főzés,rendelgetéseket és most.Óriási a változás.és még miben?rendben van a gyerek jó HgbA1C-vel:)Ez számít.Érmeket hoz,nem fáradt,egy-egy edzés kimarad mert alacsony vagy magas a vc.De ez belefér egy diabeteses életébe.
A másik dolog meg az:egy jó Doktornővel sokkal jobb összedolgozni és így tud működni ez az egész.pennel és betratott szigorú diétával és Inzulin beadástól számított fél órás táplálékbevitellel.Ezt tartani kell.Kötött,de megéri.Néha agyrém az tény.Edzés leáll 6 órakor,a metróról le kell szállni ha idő van és bizony voltunk mi már színházban ahol vacsiidő volt.Figyelve mikor hol ér az étkezés és előre olyat csomagolni ami ott és akkor elfogyasztható.Buszon mindig csak szendvics a vacsi és színházba se villás ételt viszünk vagy pudingot.
De pl a barlangbamelegítendő ételt vittünk.Előre kellett szerveznem,érdeklődnöm van-e büfé és ott lehetőség melegítésre.a srtandon is így volt.És ezzel még nem volt probléma.Óriási szervezést igényel az tény.Ha nincs szervezve-az ad hoc dolgok-következménnyel járnak.

Egyelőre ezt én végzem,de azon vagyok,hogy ezt átadjam és mire önálló életre engedem a M-t már simán menjen minden.(jó úton van,nagyon profi már)

Rubint Réka után szabadon:9Én így indítom a reggelt.A hajnali kávén túl már-
Citromos-rostokkal-víz és utána reggeli.
Ha én így indítok előbb-vagy utóbb a gyerekek is így fognak:)
Minden másolódik.
A munkahelyemen látom.A gyerekektől.Amilyen a szülő,olyan a gyerek.
Némileg azért minket pedagógusokat is másolnak,hajaj.néha mosolygás:ez én voltam.Jó tükör a gyerek.Amilyen a gyerek,olyanok vagyunk mi.

Én figyelem.Tipikus én.Nálunk P viselkedésén vagyok kiakadva?Én aki képes vagyok állva enni és néha nem is enni.....Nos igen.

M fegyelmezettségét is látom magamban-munkahelyi ártalom ez részemről.Kicsi koruktól NEVELEM őket,nálunk mindig voltak szabályok és lesznek is.Hellyel-közzel azért működnek a gyerekeim,mégha vannak is kilengések.

Minden másolódik.És ne a pedagógustól és jelen esetben az orvostól várjuk a csodát.Minden magunkban keresendő.
Egy mankó egy útbaigazítás a külvilág,de ami történni fog az egyedül rajtunk múlik!!!!!!!
Minden fejben dől el!!!!!

Ha 1 éve mondja ezt nekem valaki-mert mondta-akkor kinevettem és azt mondtam ez h......

És bizony,hogy minden fejben dől el.Én köszönöm ezt az utat,sokkal élhetőbb és igen én akarjam az utamat az én döntéseimmel,senki nem mondja meg nekem milyen úton járjak.

Minden kezdet nehéz....
De ma már a görkori a cipők között,bármikor belehuppan,s megy vele:)
Inzulin megy-gépről,ma már teljes életet él pennel.Óriási út...de erről beszélek!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése