2014. június 9., hétfő

Ebéd másképp

...meleg van.Megvan az Inzulin tartó tok a nagy melegre..(zselés hűtőaksi)Csepelen van a cég....Hála a Sweet anyukáknak a Sweetmami csoportban.Erre jó,nagyon jó a csoport,segítünk,tanácsolunk,figyelünk,aggódunk,ellesünk,mosolygunk,és írunk....Mindig van megoldás!!!

Mai m ebéd.Nézzük csak 1 éve?Igen ez ám az!A haladás.a hús csirkemell,nem sok,éppen elég.Krumpli-új-petrezselyemmel,minden csodajó hatását figyelembevéve:)A hús,nem-nem nem prézlivel.Tojás és kókuszreszelék.Lázadozás volt,de aztán mind2 gyerek fejet hajtott,finom-mondták.)Csepp Update majonéz ment a krumplira.
A palacsinta,12.68 ch/db.(nem volt tej otthon,mióta jóval kevesebb tejet iszunk,szinte alig-így előfordulhatott-ezért 1 doboz kefírt tettem a palacsinta tésztába.6.8 ch-ját jól be lehetett építeni.A palacsinta süthető volt és finom!Ez volt a b terv,mert nekem mindig van B-tervem is)
Túróval,ami persze Eritritollal édesítve.
 
Finom.
 
Sweetmami limonádéja:lime,citrom és eritritol és víz.Szeretjük.
P is,és ez nagy szó.Nem akarta inni,de jött,hogy igazam van,ez hűsít és jobban van.Picit lugosítottam a drágát:)-persze,hogy jobban lett!
 
M lázadozik-de ő kamasz.Aztán mindenben egyetért.Amivel nem azt kihagyjuk az ételeink közül.Ilyen lett neki a lecsó.
 
Apás napon játszóház,ch-zabáló hely.Persze kellő igyekezettel,gondossággal ch.-kal,folyadékkal eresztettem el őket...
 
Holnap végre már lesz búzafű is.Meghozattam a közeli gyógyszertárba.
 
Elkezdem intézni a határozatot az államkincstárba.Még nem tudom hol,s hogy.Erre lesz a szabadidőm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése