2014. június 4., szerda

Fehér borítékok

A Sweetmami facebookos oldalon már szerepel a recept:)Lehet csatlakozni aki szeretne.Én-Sweetmami-hagyom jóvá a zárt csoportba tartozást!Mindenképpen hasznos,Családias légkörű ajánlások és chatelések,drukkolások és receptek cserélődnek!Jó valahová tartozni ahol szívesen látnak és MINDIG figyelnek Rád!!!!

 A köles mind2 gyerekemnél nyerő,így lehet vele számolnom.Hurrá!Per pillanat ez a spar-os kölesem volt otthon.A zab elfogyott,ch-k kellettek,így lett a köles golyó kókusszal.
a fahéj elmaradhatatlan!

és jöjjenek a borítékos dolgok.Mivel kölcsönadtam egy babakönyvet,ma visszakerült aranyos ajándékkal!Mert aki figyel tudja mi a hasznosítható Sweethome-ban:)Köszönjük szépen és jó egészséget kívánok innen is a Mamának,s Babának!!!

Fehér borítékból előkerült egy már régebben kapott utalvány,mert ma kinyitott a bolt itt a közelben.Számításaimat nem múlta felül,de kisegít majd ha megszorulok.Diabrész is van benne külön-méregdrága termékekkel.És a vegyél 3 zacskó akciós tésztát nyitási akció és hasonló kellőképpen sokkolt.Megkérdezte a hölgy milyen tésztát eszünk,hogy ennyire nem kell az olcsó tésztájuk.A Fitt tészta,ch csökkentett tészták hallatán nem volt mondandója.

M kapott a suliban ingyenes nyári strand belépőt.Ez szuper dolog!!!!


Még megvan a bringóhintós nyereményünk is,szintén fehér borítékban.

És megérkezett a postaládámba is az általam megiratott dvd filmek egy része...Idő hiányában még nem néztem,de...és végre nyár...lesz időm..pici..talán...áldásos pedagógusi szakmámból eredően:)És köszönöm a filmeket az illetékesnek!
:)
 
Sajnálatosan megjegyzem ma búzafű kapszulát akartam venni,mert elfogyott a készlet.Sajnos nem kaptam.Ahol eddig vettem sincs.megrendelhetik,ha szeretném.Egyáltalán nincs rá kereslet.Ami jó-nekem meggyőződés-azt nem is keresik az emberek és így nincs is készleten.
Holnap így megrendelem,ha biztosra akarok menni csak ezt tehetem.
 
A fehér boríték:
Fehér borítékban hamarosan érkezik Kungfuka Magyarországra.Kanadából,azaz nyáron újabb kalandok várnak rá.Igények leadása a Kungfuka világot lát facebookos albumomban:)(Kungfuka=családunk világutazója,akinek története egy mekis dobozban kezdődött...)
Nyári programötleteinket így oldom meg.Fehér borítékkal.Ami szóbajöhet lehetőség beleírom és kihúzzuk,e szerint tervezzük majd a nyarat.:)
 Hm,ilyen borítékról még nem tudok:)-de keresem.
és ez utóbbi:fehér borítékban érkezett tegnap nekem,M-tól,mert így éreztem.

 
Leveleknél maradva:mindenkinek színes képeslapokat kívánok a nyárra,sok élménnyel és minden csupa széppel és jóval!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése