2014. június 10., kedd

Iskolai diétás tanácsadás

Diétás tanácsadás a suliban:tegnap már nem volt energiám blogozni....Már nagyon fáradt vagyok év végére..és tudom:most jön a nyári non stop-ozás.Nem is írom mennyire nehéz felügyeletet találnom a gyerekeim mellé,pedig óriási dolog,hogy nyáron vehetem ki a szabim.Viszont annyi szabadságom nekem sincs amennyi a sulis vakáció:(

Így esett,hogy az étkezést megpróbálom könnyíteni magamnak.
Zárt borítékban meghívó jött a sulis konyháról,hogy diétás tanácsadás lesz.Szuper!Ilyet még..álmomban sem gondoltam volna.persze munka után egyenesen odavezetett az utam.(P át is megszerveztem közben,mert őt vinnem kellett volna balettre,de éppen jókor-!!!!!!!!!!!!-jöttvelem szemben a tánctanára és odasóztam neki P-át,aki boldogan ment-így nem késtem el a tanácsadásról:)

Szép számmal eljöttek,ez kerületi szintű volt.

Volt pro-és kontra.jaj.Minden.
M szavait tolmácsoltam,minden maradjon így és ok minden és én is elmondtam milyen hálás vagyok.Tulajdonképpen fikázták a konyhát és így meg úgy....ez egy MENZA,tegyük hozzá nem egy étterem!És így már más a fekvése a dolognak.Lisztérzékeny,fehérje érzékeny és egyéb és a legproblémásabb a cukorbeteg és glutén érzékeny gyerek.Nos itt volt a dologi lényeg.A szülő majdhogynem arénázott.Tulajdonképpen én nyugtáztam,ha én eddig eljutok,akkor valaki nem jó az étkezésben vagy a beállított inzulinban.És fogom magam és lépek,el onnan,mert nem jó a gyerekemnek.És főzök én ha az olyan jó és minden stimmel.mert anya ezt állította csak a sulis napokon.Elkezdetm mondani a tapasztalatainkat,hogy suli naposkon és hétvégén és sportolás mellett...."beszélhetünk"-felajánlottam.A szülő,"nem,én veled nem beszélek"-mondatával elment.Megsértődött és már ott sem volt.

Én meg,örülök a szolgáltatásnak és azt sem tudom hogy legyek hálás.Tény,hogy nem tudnék spéci fotót az ételről mert nem olyanok,de!Mi a cél?

És ez van.A cél és a hozzá vezető út...én már eljutottam eddig.Ha valami nagyon nem jó,ott változtatni kell,azért aki olvas:nem egyszer megtettem!!!!

A kisfiú pumpás volt.Az étteremben is majszolt valamit.....(...)

Végeredmény:2 névjeggyel jöttem el.Jót beszélgethettem szakmabeliekkel!!!!

Nyárra,ha mégsem lesznek táborlakók a gyerekeim akkor is rendelhetek ételt a konyháról ch-számolva!

Ja és amint itthon leszek én főzök!Mert itt van a kulcs!Nem menzán fogja tölteni a nyarat!!!

Szép napot mindenkinek és nagyon-nagyon jó vércukrokat ebben a hőségben!!!(limonádé!!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése