2014. június 4., szerda

Hajnali zűrök

Durva ch-s banánnal indítok és dupla kávéval.

M hajnaltól hányt,fél óránként cukormérés.Rendben az értékek.Csak a fertőtlenítő szag terjeng,nekem a gyomrom liftezik és mélységes kómában vagyok.

Hamarosan munkakezdés.rezeg ilyenkor a mentő hívása.Nos,P alszik,senki nincs akire bízzam.A forgatókönyv lejátszódott előttem akkor és ott,rosszul lettem,szőlőcukorhoz nyúltam,miközben a gyereket látom el.

Ez így nem lesz jó....Valamit ki kell találnom.Ha menni kellett volna P is öltözik hajnal ide-vagy oda és jön velünk.(feltéve ha a mentő engedi..)

Jaj.

1 éve diabos és még nem volt hányás.

Nagy mennyiséget produlált.
Ugye a szabály:1x hány-várj.
                          2x hány:csomagolj!
                          3x hány:hívj mentőt!

Mindig erről beszélek:az állandó készenlétről.

És mindig mondom:legyen B verziód.
Nekem furán jött ki.a szőlőcukor volt az,mert rosszul lettem.
Akkor jöjjön a dupla kávé.

Mondhatni:megúsztuk.
Jöjjön a kóma nap és ugorjunk neki a sulinak is.

Szép napot mindenkinek,ragyogó vc-ral!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése