2014. június 3., kedd

"Anya,köszönöm,hogy mindig mellettem vagy,szeretlek!"

 
Havannai este.Általában este jön elő a lelki oldala ennek a fránya diabosságnak.
 
 
Senkinek nem kívánom ezt a tehetetlen anyai érzést,mikor nem tudsz mit mondani a gyerekednek.
 
 
M:"Anya,köszönöm,hogy mindig mellettem vagy,szeretlek!"
 
Hosszasan beszélgettünk,egymást vígasztalva sírtunk.jaj de nehéz volt.
És azt sajnálja,hogy a Hugi hogyan éli ezt meg,hogy Ő ekkora figyelmet kap.És nem akart élni.Ó,Istenem,ez nagyon nehéz.
 
Elmondtam neki,hogy semmi pénzért nem cserélnék senkivel.
És ígéretet tettem,hogy a középiskolája is diab-párty lesz.Ha mégsem,hát elveszítik tanulójukat,mert addig megyek amíg hozzá méltó iskolát nem találok.és aki ismer:nincs kétség-el fogom érni!!!
 
Aggódott a jövője miatt M,és hamar eloszlattam a félelmeket.
Minimum bőrfoteles állás,és ez legyen a cél.Hogy miért is?Kellő időrugalmasság kell,hogy be tudja osztani mikor ehet,ehhez minimum főnöknek kell lenni a mai világban:)Kell pénz némi ch-ra ami hasznos és jó.Ehhez a bőrfotel és ugye kell lehetőség a mozgásra.ha edzésidő van megtehesse,hogy fallabdázik,golfozik vagy éppen egy szaunába ül be frissítőnek.Ja,és a lányok se hiányozzanak már!
 
A teljesség kedvéért azért így szól a terv:legyen valami sportos,magas beosztású állás.Pl,személyi edző.A sportos vonal az mindenképpen célkersztben.
 
Ma osztódtam tisztességgel.Egyik tevékenységből estem a másikba.Lényegében szinte semmi segítséggel vezényeltem végig közel 350 diabos napot.Minden gyötrelmével,szerencsésebb napjával együtt.Szinte alig pihentem.Előreláthatólag nem változik ez a tendencia.2 hét a vakációig.Még nem tudom hogy lesz a nyár.Per pillanat nincs ember aki egy diabost hosszú távon el tudna látni.Egyedül én vagyok,meg én.Nővérem külföldön dolgozik,alig találkozunk.Nagyi vidéken Dédivel,200 km.Apa mindig dolgozik-ra hivatkozva nem mobilis,lényegében nincs a diab körforgásában benne ...és nem sorolom a listát.
 
Egyedül.Néha van pszichés gyomorgörcs ami már a gyerekeim számára is látványos köhögésben nyilvánul meg,és minden velejáró pszichés összeomlásban.
 
Néha már én sem tudom hogy bírom.
 
De talán annyi,hogy a diabos életben megtanultam mi a fontos,megtanultam mi az ami nem fontos és megtanultuk mi az élet.Azaz az ÉLET.
 
És a JELEN a fontos.
 
 
 
És bármi akadály legyen is:nincs lehetetlen!
 
..és tudni kell aztán továbblépni...
 
Eszemben sincs föladni!!!
 
 
Várom a MEGLEPETÉSEKET!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése