2014. június 11., szerda

Lúgos víz



Fentebb pár sorban azért csábít picit az írás,és bizony felfogható akkor ez pótvacsinak:)

Ma sok hipó volt.M azt gondolta na akkor ő meggyógyult és ennyi az egész.Igenám de sajnos elkeserítettem,6 E inzulint nyomva ilyen a cukra,és a lúgos víz amit vettem nem éppen előnyösen itta,mert adott az élvezeteknek és szomjas volt.....Picit szerintem....de még nem voltam itthon,dolgoztam.van egy átfedési idő amíg a 2 gyerek már otthon én még dolgozom.Ha ásványvizet cserélünk éppen,mert a K,Na,Ca ,Mg aránya mindig más legyen:)-na ilyenkor jön a telefon,hogy melyik az ő vize.Edzés után jó a Balfi:)Szóval nem meggyógyulás,hanem a meleg is és a sok mozgás és a lúgos étkezés,várhatóan inzulincsökkentést von maga után.
Éjjel mérek,tartósan elég alacsony értékekkel.Még jó,hogy tegnap éjjel JÓL aludtam:)Ma megszakítással -talán ugyanígy jól alszom majd.

(még nem tökéletes a gép-szervízelés után-de kaptam egy jó tanácsot és megpróbálom aszerint használni a gépet és talán aki eddig nem látta a blogot,az is fogja:)Köszönöm a szervízelést,gép nélkül és képek nélkül nem igazi a blogom:)
Smile köszönet!
Ha már holnap kezdődik a fociVB
Sokak örömére:):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése