2014. június 20., péntek

B-verzió

Mivel ma elmarad a diab-tali-sok gyermek és felnőtt is lebetegedett-így szerintem egy erdei-piknik sétát tervezek mára-B-verziónak,mert a zöld meg KELL!!!Közeli kis erdőnkben régebben biciklizni szoktunk,mikor még kerek volt a családunk,ma már ritkábban jutunk el arrafelé.De még nem térképeztem fel milyen meccs lesz és mikor...

A Tescos reklám amit feltettem?Ha így menne a vásárlás az okostelefonommal:)
Nincs is okos telefonom!-és megy a vásárlás:)

Krumplis tészta lesz fitt tésztából és cékla!!!!!
És egy mákos sütit néztem ki,bögrés,megpróbálom.Ch kell 60g-ra nézve.És P is egye meg,én alig várom,hogy mákos sütit készítsek,szeretem.


  • A palacsinta nagyon kiadósan sikerült a 13.8-as ch-jával mert kis étkezésre nagyon ízletes volt,változatos töltelékkel.A kerámia sütő erre a célra kiváló.Kókuszolajban sütve mindig jó tésztával remek palacsinta készül:500 g tönkölyliszt 100/63.9 g ch
  • 5 tojás
  • 2.5 dl tej 12.5 ch
  • víz-csapvíz is jó
  • pici só
általában 20-24 palacsinta lesz-13-16 ch/db.

Én szeretem,a gyerekek szeretik.

Már-már a Sweetmami facebookos csoportban nem fogok tudni hozzászólni semmihez,mert a pumpát nem ismerem,nagyon új dolog nekem.M nem szeretne pumpás lenni,a pen-es megoldás egyelőre az,ami szükséges a mindennapokhoz.Néha úgy érzem,hogy megint különlegesek vagyunk ezzel,de nyilván egy kamasz tini döntését nem bírálhatom felül.Még sportol is pennel....egyelőre bevált,jó,nincs alternatívoskodás.

Szerencsére jól ismeri a szervezetét,a sport egy olyan önfegyelemre tanította,hogy én napi szinten csak tanulhatok tőle!!!

A-vb- meccsekre vett dm-es bio chipset 6-700 ft-ért és zero kólát.Pótvacsira nem rossz:)És ragyogó cukorral kel:5.2.)

Persze vannak nyegleségek,táskámat nem hozom,nincs nálam hipós és akkor van kiabálás vele,utcán kiosztós jelenetek.Óriási mindig mindenhol mindenre figyelni.Na erre vagyok én.

Holnap apás nap.Hát ilyenkor:nem vagyok ott...Ez az ő bulijuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése