2014. június 30., hétfő

Maléves kezdés

M távolugró versenyen,azaz atlétika versenyen készült fotója.A sulis napokból.

Ez a kezdetek malév versenyei.

Ma első edzés a malévban.Izgul.Én is.Milyen ch,mennyi és az éjjel.Este 19-21-ig lesz edzés.A lakóhelyünktől úgy 35-40 perc BKK-val a várakozási idő este több,mert a buszok ritkábban járnak.Ki kell találni egy útvonalat,egy jó menetidővel,főleg hazafelére-mikor már majd egyedül jár haza.Egy darabig megyek majd vele P-val,de suli időben este 21 órakor P-tel nem célszerű,beájul menet közben.Itthon meg nincs kire hagynom ha én elmegyek M-ért.Helyzet.-helyzet,-de megoldjuk.

M is izgul,befogadják-e a nyagyok,de leginkább a cukor miatt.

Minden rendben lesz!
Holnap a régi edző is jön,M-nal lesz-óriási ígéret,hogy tényleg minden rendben legyen.

Egy éjjeli hipózás fennáll,így biztosan mérős éjjelek lesznek,hajnalban is és éjjel is.
(én a magam részéről beiktattam egy rendszeres tornát itthon,hogy bírjam.Este is és reggel is,fizikálisan ezt bírnom kell.kezd sűrűsödni a program,az intézős napok a nyaralásra is,valahogy kompenzálni kell,a legjobb ellenszer a mozgás-minden alapja)

És most is segítségül fogom hívni a telefonos diétetikus segítségemet,a sportos gyors és lassú felszívódású ch-k miatt,mi lenne a legjobb erre az edzésre,ami intenzív és rendszeres napi.

Még van időm egy mozgást beiktatni,a kávét megittam:)-és jöhet még a napi munkám és este irány a malév pálya:)
Szép napocskát és jóóóó vércukrokat mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése