2014. június 15., vasárnap

Vakáció

 Könyvtári:szeretem témakör:)
 ...
 Egy próbát megér a recept.
 Az én palacsintám nagyon hasonló!
 Most ez a menő nálunk.M koponyát kapott.)-fotó nem engedélyezett(tini)
... ez az én tetkóm:)-olyan helyen ahol nem látszik ha dolgozom.P örült-láttam az arcán.Ennyit megér nekem!
 Cseresznyés pite.Sütés előtt.
 Sütés után.A cseresznye nem került a tésztába.p nem eszi meg.Így le tudja szedni róla..és van remény!
A strand M-nak elnapolva.Egy telefon jött,hogy délutánra rossz időt mondanak-az egyik szülő volt az,aki meteorológiából jeleskedett.Ugyanis ragyogó idő volt végig...Így elnapolták a fiúk a strandot.

Nagyjából jó cukrokkal ment le a mai nap.11 feletti volt du,mert megkóstolta plusszaban a kakaós köles golyót és ízlett neki.De tudta,hogy mitől magasabb az értéke!

Holnaptól:

Akkor 7 órai kelés,nyári időszámításban orvosi engedélyt kapott a reggeli Inzulinadásnál 30 perces továbbalvást jelent.

Jó vércukrot és kellemes vakációt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése