2017. január 22., vasárnap

2 meccs 1 napon

A mai napomon fél perceket szusszantam csak.Egyrészt az éjszakai felriadásaim..nem éppen teszik kipihentté a nappalaimat,másrészt a jogi ügyek amik most rám várnak nem éppen hiányoztak....de csinálom,gyorsított eljárásban.

A Honvéd csapat nem hozta el a mezt,visszamentek érte,így csúszott a meccs.

Nagyon-nagyon jó meccs volt az első,a második csapnivalóan rossz 4/4-ed volt!
M mindkét meccsen intenziven részt vett.16-os cukorral volt a pályán.Kompenzált.Majd ment minden tovább.Végig.

Hazafelé útközben volt egy kis....rosszullét.Hipózott M.Útközben ellátta magát,a buszmegállóban volt idő pihenni egy picit a fagyos padon.Azért ez hosszú idő volt ám.1 órától 6 ig a csarnokban.M 11-kor ebédelt szendvicset,azután semmit,csak vizet.Hihetetlen amit ma is nyújtott a pályán.

Ma éjjel mérek vércukrot,nem lehet tudni mit produkál a napi 2 meccs,ami intenziv volt meglehetősen!

Én magam megpróbálom magam összeszedni.Még nem sikerült,de igyekszem.
A gyerekek apukáját most kiiktattuk az életünkből,amíg a határozatok életbe nem lépnek.Nyugalom van és béke.
Maradjon is így.
Csak én veszítettem ezáltal:egy induló kapcsolatot.

Nekem is figyelni kell magamra,jelenleg nem tudok enni.Pici következményét már most látom.
P jobban van,várjuk az ő bizijét is.
Izgalommal teli napok elé nézünk,remélem jó vércukrokkal.Reggel megint egekben volt M cukra(17).Írtam a Doktornőre a diab füzet adataival.Még nem válaszolt.....

Jó vércukrot Mindenkinek!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése