2017. január 24., kedd

Kedves olvasó átérzed/átérzi amit most én????



...micsoda bölcsesség.De igaz!
Bár én a megoldásokra törekvő ember vagyok....nekem most nem ez van a gyűrűmbe vésve.
Nagyon jól haladok a jogi dolgokkal és minden egyéb hivatalos dologgal ami a családi életünk béké-jét kívánja megteremteni magunknak hármónknak.7 éve egyedül nevelés után azért elmondták nekem,hogy a gyerekeim és én is MEGÉRDEMELJÜK a harmóniát és a nyugalmat az életünkben.
És elhittem nekik,most,ott,pedig Jogász mondta ki a szavakat akit nem is ismerek.Nem őröl fel ez az egész,teszem a dolgom.Az elkezdett kapcsolatom megszűnni akarása az,ami felőröl,ami hiányzik és az értelmetlen dolog miatti kapcsolatelvesztést pedig nem tudom elfogadni,önhibámon kívül történt.Az én vércukrom kb a minimál szint környéki lehet,mert nincs az a táplálék most ami normális vércukrot tudna nálam produkálni.
M vércukra stabilizálódni látszik.Bár beijesztettem egy esetleges kórházi bentfekvéssel,ha nem rendeződik valahogy a reggeli nagyon magas cukra.Most valami oknál fogva normalizálódott:)

P elment már tánc órára,M éppen meccsezni készül-ma is.(Hypóval indult el!!!!!-lelkére kötöttem,hogy MÉRJEN!!!!!!!)Keddet írunk.
Én szigorú mozgást iktatok be napi szinten,hogy helyt tudjak állni az elkövetkező napokban minden helyszínen és ami energiapótlással jár,legyen elég erőm.

Most is-ahogy színt kell vallanom az életünkről a különféle Hivatalos Ügyekben eljáró Intézményekben-érzem,hogy mint Anya nagyon jól csináltam a dolgokat,kitartottam és maximálisan elláttam a 2 gyereket.
Egy legbelső tárgyalóteremben voltam a jogásszal.Miközben fénymásolásra papírokat vittek-hoztak önkéntelenül hallottam a mellettünk zajló esetkonferenciát.Zárójeles megjegyzésem:vannak súlypontosabb kérdések,felvetések,mint a mi kis életünk,amit Apukával rendezni kényszerülünk.Az én 2 gyerekem minta gyerek,fénymásoló alá tehető egyedek sokszorosításra:)Na jó,önfényezés,de valóban végtelenül hálás vagyok,hogy ők olyanok amilyenek és bizony azért tényleg érdemem van bennük!Munkámból eredően is rálátásom a gyerekekre elég széles spektrumú,és imádom őket.Mindenekfelett a gyerekek/Gyerekeim!
Ma is még megfőzök a 2 gyerekre-holnapi menü ebédre.Hogy kipipálva lássék a gyerekeim ellátottsága,a megelégedés,hogy igen,jó napot zárhatunk holnap is.

Nagyival egyeztettem a születésnapi tortát,persze P nem diabos tortát fog kapni,had örüljön,ez az Ő tortája és semmi köze a diabeteshez!!!!!

Megjegyzés:a jogász tisztában volt a diabetes minden velejárójával,nem kellett betűznöm hogy írják a betegséget,és képben volt a grammra számolással is!Nekem ez pozitív gondolat!!!

Jó vércukrot mindenkinek!És kezdődjön az izgulás,hogy M hypóval indult el..elvileg meccsezni fog ma,elvileg este 22 órára várható haza.kedves olvasó átérzed/átérzi amit most én????

(...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése