2017. január 20., péntek

Angyalszárny

Úgy ahogy karácsonykor is ajándékot kaptam tőletek blog olvasók és a pénz mellé a sok szeretetet..most is bízom abban,hogy még a 2 angyalszárny találkozik egyszer.
Külső hatásra változott meg egyik pillanatról a másikra az életem/életünk.
Nem a feladás embere vagyok,aki olvas ezt pontosan tudja mit jelent.
Végtelen fájdalommal élem a napjaimat és Hivatalokba járok minden dolognak gyorsan végére járni,egyetlen kiskaput sem hagyva.Boldog,szerethető ÉLET az amire vágyom/vágyunk.

Jobban vagyunk.

Sokat beszélgetünk.És beszélgettünk.
Mégjobban összekovácsolta a hármas egységünket.

Rendszert viszünk az életünkbe.mindenkinek jó/jobb lesz.A diabetes is egy egyensúlyra törekvő állapot.További sérülést nem bír el a mi kis életünk.Vigyáznunk kell rá.A nem oda való külső tényezőket kiiktatva onnan.
Hiszem és tudom,hogy kitartásom és a gyerekeimért kiállásom engem is megjutalmaz majd.És visszakaphatom azt,akit nagyon-nagyon megszerettem,s BOLDOG lehetek.

3 napos szabadságom alatt nem tudom mennyi könnycseppet veszítettem el...De emellett ment az élet és a diabetes is párhuzamosan ahogy szoktam is mondani.
Eljött az idő a Stix kiváltására.Viccesen lett jövés-menés a gyógyszertárba ahogy benyitottam az ajtón....M is velem volt látta az érdekes jelenetet,de a lényeg az SIMÁN kiadták és nem volt jelen esetben probléma se a stix-doboz számával,idejével se a Humalog Inzulinnal,adaggal.

Halat sütöttem,a sok Hivatali ügyintézés miatt nem fért bele más a mai menüsorba.
P. lángost kapott,már nagyon régen evett,ízlett is neki.
Holnap pizzát rendelek a Don Pepétől,szülinapi ajándékvásárlás lesz P-val,jövő héten szülinapocska lesz neki.
Vasárnap dupla meccs M-nak.Szeretne játszani mindkét csapatban.Influenzás gyengélkedő M de a meccset még soha nem hagyta ki.(boritékolom,most sem fogja).
A Firkin együttes egyik tagjával készített interjút egyes egyedül a napokban házi feladatként.
Hú nagyon büszke vagyok M-ra!!!

Teendőink akadnak éppen,én a boldogságkeresésben néha elveszek,de összeszedem magam és most már az Életünk,az ezzel együtt futó diabetes és a Boldogságom visszaszerzése lesz a fő vonulat.

P:"Anya,olyan jó volt téged boldognak látni!"-na erre kell törekedjek,hogy visszaálljon ez az állapot.

Ha még eddig nem derült volna ki az Édesapa az,aki megvétózta boldogságunkat.A láthatás is kimondja majd a nem éppen diabetesben jártas apa lehetőségeit.Pedig megtanulható a diabeteskezelés,önképzéssel élhető életet tudunk teremteni,mint mi itt Sweethome-ban.

Már 200 körüli a napi olvasottság és nem,nem bántam meg,hogy személyesen bekerültek illetékesek a blogba.Mert minden-minden tett valamit vonz maga után.jelen esetben az életünk megváltoztatása árán.

Nem tudom honnan az erő,de végzem a dolgom és nagyon bízom abban,hogy pici idő..és minden rendeződik!
Köszönöm a sok figyelmet,kérdést,megkeresést,tanácsot és útbaigazítást!Tudom nem vagyok egyedül és az út sikerre visz.Tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése